» فرهنگی، هنری » سرزمین مادری » آشتی با امام مهربانی ها در جشن بزرگ دختر ایران
سرزمین مادری - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آشتی با امام مهربانی ها در جشن بزرگ دختر ایران

۸ خرداد ۰۲ 4۰38

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵تهران با همکاری ستاد برگزاری جشن دختر ایران ،چایخانه حضرت رضا(ع) را برپا و از میهمانان پذیرایی کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵تهران در جشن بزرگ دختر ایران که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد ،شرکت و با برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) از میهمانان پذیرایی کردند.

جشن دختران بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همخوانی سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با برنامه های شاد و متنوع نظیر نمایش گروه حامی و اجرای سرود توسط گروه دختران احسان و اجرای نماهنگ دختر ایران توسط سجاد محمدی شادی را برای دختران در خیابان ورزش شهرک اکباتان کنار محل شهادت آرمان علی وردی به ارمغان آورد.

وقتی دختران به این قسمت شعر می رسند که، دنیا قشنگ‌تر میشه با لبخندم- محکم گره روسریم می‌بندم
کار بزرگی روی شونه منه ناخودآگاه رشادت شهید علی وردی در ذهن نقش می بندد ….

در انتهای جشن هنگامی که همه میهمانان هنگام خروج در چایخانه حضرتی پذیرایی شدند، روبروی چایخانه خانومی معلول جسمی روی ویلچر منتظر نشسته بود، خادمیاری برای تعارف شربت به سمتش رفت که با جمله “من با امام رضا قهرم نمیخوام چیزی ازش بگیرم” مواجه شد.

زمانیکه خادمیاران بیرون از چایخانه در حال خواندن صلوات خاصه و شکرگزاری توفیق خدمت جمع شده بودند زمان مناسب برای آشتی پیدا شد، خادمیاران خانم به سمتش رفتند و با یادآوری مهربانی امام رضا(ع) به سمت چایخانه حرکت کرد، با دیدن پرچم متبرک اشک از چشمانش جاری شد و از همه خادمیاران خواست که برایش دعا کنند…

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید