» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » آغاز همکاری کانون شعر و ادب با مساجد منطقه ۲۱ در آستانه دهه کرامت
کانون های خدمت رضوی استان تهران

آغاز همکاری کانون شعر و ادب با مساجد منطقه ۲۱ در آستانه دهه کرامت

۱۸ اردیبهشت ۰۳ 1۰18

جلسه آغاز همکاری مساجد با کانون شعر وادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در قدم اول در مسجدالنبی شهرک آزادی با حضور بانوان مومن و نمازگزار این مسجد برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، سمیرا شکریان مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱تهران گفت: مسئولین مسجد و نمازگزاران پس از اقامه‌ نماز‌ در این جلسه حضور یافتند و خادمیاران رضوی فعالیت های کانون های رضوی را شرح دادند.

وی گفت در این جلسه پس از تشریح فعالیت های کلی کانون های خدمت رضوی در سطح مناطق تهران، رزومه و فعالیتهای آموزشی کانون شعر و ادب منطقه ۲۱ تهران نیز بیان شد.

شکریان ادامه داد: هدف از برپایی میز خدمت در مساجد منطقه، جذب جوانان و نوجوان به مسجد و قرارگیری آنها در این محیط معنوی و انسان ساز است. ما بنا داریم با برگزاری دوره های آموزشی در حیطه شعر و ادب به این هدف مهم برسیم و به یمن قدوم پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیهما السلام این فعالیت را همزمان با دهه کرامت آغاز و پس از آن در چهارشنبه های امام رضایی خواهیم داد.

وی ضمن ابراز خوشحالی ازین اتفاق گفت: با حضور در مساجد می توانیم گامی دیگر در جهت تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد برداریم و در نتیجه آن فعالیت های گسترده تری در زمینه فرهنگی و ادبی در این محیط داشته باشیم و با جذب یاوران رضوی پویا و جوان قدمی در جهت افزایش خیل خادمان امام رئوف برداریم.

مسئول کانون شعر و ادب خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران در پایان گفت: تشریح فعالیت های کلی کانون های خدمت رضوی موجب شد که در پایان این جلسه تعدادی از حضار آمادگی خود را جهت همکاری و خدمت در حوزه آموزش و سلامت اعلام کنند. این عزیزان به مسئولین کانون های مربوطه معرفی شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید