» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » برگزاری جلسه هم اندیشی کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

برگزاری جلسه هم اندیشی کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند

۳۱ فروردین ۰۳ 2۰25

جلسه هم اندیشی کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند همزمان باچهارشنبه‌های امام رضایی با حضور جواد حاج علیرضایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی، ستاد خادمیاری شهرستان با حضور مسئولان کانون‌های تخصصی و محله‌ای در محل دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، مسئولان کانون‌های تخصصی و محله ای خدمت رضوی شهرستان دماوند در دفتر کانون‌های خدمت رضوی منطقه برای ارائه ایده ها جهت برگزاری هر چه با شکوه تر دهه کرامت و دریافت آخرین اخبار مرتبط با اصلاحات انجام شده در چارت جدید کانون و مسئولان منطقه و تحویل احکام خدمتی حضور یافتند.

جواد حاج علیرضایی با اشاره به چکیده ای از عملکردهای درخشان دفتر کانون‌های خدمت رضوی مانند تامین جهیزیه، خرید، دوخت لباس و خرید های مربوط به آبگرمکن برای نیازمندان، چندین نوبت توزیع بسته های معیشتی به خصوص در ایام اخیر و ماه مبارک و طبخ اطعام و نذری رضوی با هزینه میانگین سالیانه حدود سی میلیارد ریال به همت خادمین و دوست داران امام رضا (ع) گفت: با توجه به فعالیت های بالا و بسیار درخشان خادمیاران و دوست داران علی بن موسی الرضا (ع) به خصوص در کانون های محله ای، مسئولان کانون‌های خدمت رضوی مناطق در هر شرایط و به هر نحوی، میبایست نسبت به ثبت فعالیت های عرصه خود و گزارشات خود در سامانه اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه وی بر اهمیت انتشار و انعکاس اخبار فعالیت های منطقه تاکید کرد و افزود: مسئولان باید گزارش عملکرد روزانه و ماهانه خود را در سامانه و همچنین به منظور تهیه خبر به مسئولان مربوطه و کانون رسانه و فضای مجازی ارائه دهند.

ضمن معرفی مسئول ستاد دهه کرامت در شهرستان دماوند و خادمیار دفتر آستان، حجت الاسلام وحید رضا شمس و ذکر سخنانی توسط وی و هم اندیشی توسط مسئولان کانون ها در راستای برنامه های دهه کرامت در سطح شهرستان، مسائل و میزان مشارکت کانون ها در این برنامه ها بیان و مشخص شد.

در ادامه جلسه احکام خدمت مسئولان و معاونان کانون ها تحویل داده شد و ضمن اشاره به اصلاحات ابلاغی انجام شده در چارت جدید کانون، مسئولیت ها و نفرات جدید نیز در این جلسه معارفه شدند.

جلسه با صلوات خاصه امام رضا (ع) پایان یافت.

انتهای پیام / خبرنگار امیرحسن ناصری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید