» صفحه اصلی » برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه امام صادق (علیه السلام) توسط خادمیاران منطقه نوزده تهران
صفحه اصلی

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه امام صادق (علیه السلام) توسط خادمیاران منطقه نوزده تهران

۱۶ اردیبهشت ۰۳ 1۰12

به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه ششمین امام شیعیان، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، خادمیاران منطقه نوزده تهران با همکاری هیئت و مسجد چهارده معصوم (علیه السلام)، اقدام به برگزاری مراسم عزاداری برای آن امام بزرگوار کردند.
به گزارش آستان نیوز از تهران ، امام صادق (علیه السلام) مانند ستاره‌ای درخشان در آسمان علم و معرفت نقشی بی‌بدیل در تاریخ اسلام و مذهب تشیع ایفا کردند. ایشان در دوره‌ای که مذهب تشیع با چالش‌های سیاسی و فکری متعددی روبرو بود، با تلاش‌های علمی و فرهنگی بی‌وقفه، به احیای معارف اسلامی و ترویج مذهب تشیع پرداختند. لذا ارادتمندان ایشان در سالروز شهادت مظلومانه این امام بزرگوار، به اقامه مراسم سوگواری می پردازند .
امیرحسین ارمغان، مسئول کانون محله ای شریعتی جنوبی درباره این مراسم گفت: عزاداری با حضور جمعی از خادمیاران رضوی، ارادتمندان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) در فضایی آکنده از غم و ماتم برگزار شد.
در ابتدای این محفل نورانی، آیات کلام الله مجید توسط قاریان قرآن تلاوت شد و پس از آن، حاضران به استماع سخنرانی پیرامون سیره و فضائل این امام همام و همچنین مداحی و عزاداری پرداختند. در خاتمه مراسم نیز از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

انتهای پیام/محمد ساریجلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید