» صفحه اصلی » جایگاه دختر در خانواده/ نشستی تخصصی به مناسبت دهه کرامت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جایگاه دختر در خانواده/ نشستی تخصصی به مناسبت دهه کرامت

۲۶ اردیبهشت ۰۳ 1۰15

کانون علمی خدمت رضوی منطقه۵ تهران به مناسبت دهه کرامت نشستی تخصصی با عنوان جایگاه دختر در خانواده ویژه بانوان برگزار کرد.
به گزارش آسمانی نیوز، احمد رضا آقاجانی مسئول کانون علمی خدمت رضوی منطقه۵ تهران گفت: به مناسبت دهه کرامت در مسجد امام علی شهران نشستی تخصصی با عنوان جایگاه دختر در خانواده برگزار شد.

وی اظهار داشت: بعد از قرائت زیارتنامه امام رضا علیه‌السلام و زیارتنامه حضرت زهرا(س)، فائزه مصطفایی استاد این حوزه به جایگاه دختران قرآنی و الگوهای رفتاری، حیا، متانت و وقار حضرت مریم(س) و دختران حضرت شعیب و آیه ای از قرآن ” فَجَاءَتْهُ إِحْدَاهُمَا تَمْشِی عَلَى اسْتِحْیَاءٍ” اشاره کرد.
آقا جانی افزود: تبیین محتوای این آیه در راستای تفهیم اینکه دختران مسلمان باید در جامعه حضور داشته باشند و با پرهیز از دست آویز قرار دادن حریم ملکوتی خویش، همچون گوهر گرانبهایی بدرخشند و از رهاورد معنوی توام با مهر و احساس بی نظیر که خداوند در وجودشان نهاده به استحکام جامعه ای کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد که در ابتدای جلسه به اختصار صفحاتی ازچهل حدیث حضرت امام خمینی (ره)، توضیح و در تداوم بحث با ایجاد این ارتباط که انبیا و اولیا و در راس آنان معصومین علیهم السلام دارای بالاترین درجات ایمانی و تقوا بوده اند، به موضوع دختران ایمانی که باید تقوی الهی پیشه کنند و…پرداخته شد.

انتهای پیام /کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید