» صفحه اصلی » خدمت به مردم/برپایی اردوی جهادی یکروزه
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدمت به مردم/برپایی اردوی جهادی یکروزه

۵ خرداد ۰۳ 1۰15

خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران به نیت شهید جمهور، خادم الرضا علیه السلام راهی روستایی در اطراف تهران شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، محمد ملکی ثانی مسئول کانون حرکت های جهادی خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن تسلیت ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی اظهارداشت: یکی از برکات کار جهادی، خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و دور افتاده است.
وی گفت: در همین راستا یک اردوی جهادی یکروزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در مسجد یکی از روستاهای محروم اطراف تهران با همکاری کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد.

ملکی ثانی خاطرنشان کرد: با برپایی میزهای خدمت مشاوره حقوقی، تعلیم و تربیت، قرآنی، کارآفرینی و اشتغال و سلامت یکروز در کنار اهالی روستا سپری شد و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدیم و مشاوره خانواده نیز به صورت تلفنی و آنلاین ارائه خدمت داشت.

وی افزود: مسئول کانون قرآنی در میز خدمت طرح من قرآن را دوست دارم را اجرا و هدایایی به کودکان و شرکت کنندگان در این طرح اهدا کرد و میز نقاشی کودکان نیز دایر و کتاب‌هایی که توسط کانون کتاب و کتابخوانی تهیه شده بود اهدا شد.

مسئول کانون حرکت های جهادی خدمت رضوی منطقه۵ تهران ادامه داد: مراجعان با توجه به نیاز به مشاوره حقوقی و تعلیم وتربیت، تبلیغ دینی ارجاع داده شده و مشکلاتشان را با مشاوران در میان گذاشتند.

وی عنوان کرد: یکی از میزهای فعال و جذاب میز خدمت کارآفرینی و اشتغال بود که با مشاوره های تخصصی راهنمای کارجویان و زنان بی سرپرست بود و با برنامه‌ریزی مربیان حرفه ای آموزش های زود بازده را ارائه و کارگاه به صورت عملی برپا و علاقه مندان با نظارت مستقیم مربیان محصولاتی نظیر تل و گیره مو را آماده کردند.

ملکی ثانی به میز سلامت و تعداد زیاد مراجعین در این بخش اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ نفر بیمار توسط سه حکیم طب سنتی ویزیت و با توجه به نوع بیماری درمان متناسب تجویز شد.

وی بیان کرد: خادمیاران کانون تعلیم وتربیت علاوه بر مشاوره تحصیلی کلاس های رفع اشکال ریاضی و زبان عربی را به طور جداگانه دایر و به دانش‌آموزان حاضر در محل تدریس کردند.

ملکی ثانی در پایان به قربانی یک راس گوسفند توسط خیرین به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون ریال، چهارصد قرص نان و البسه اشاره کرد که بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

گفتنی است سعید مقدم معاونت اجتماعی کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران و مسئول کارآفرینی و اشتغال در مکان اردو حاضر شدند و در روند فعالیت خادمیاران و خدمت رسانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۵_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید