» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » دیدارخادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهدا و ایثارگران
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

دیدارخادمیاران رضوی شهرستان شهریار با خانواده شهدا و ایثارگران

۵ اردیبهشت ۰۳ 1۰14

خادمیاران رضوی درمعیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی با جمعی از خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف شهرستان شهریار دیدارکردند.

به گزارش آسمانی نیوز، به همت خادمیاران کانون ایثار و شهادت و با همکاری مشترک کانون های محله ای شهرهای امیریه، باغستان و اندیشه در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه های دیدار جداگانه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدای والامقام، عروجعلی عزتی، محمودفضل الهی، مهدی گیوکی، مجتبی پاشایی، بهلول فلاح نژاد و آزاده جانباز خدمتعلی رضائی واقع در شهرستان شهریار اجرا شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفتند و مورداستقبال آنان قرارگرفتند.

مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداحان اهل بیت(ع)، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان شهریاربود. حسین آژند مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار با تآکیدبراینکه خط دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بیش از پیش درسطح شهرستان شهریارادامه خواهد داشت، افزود: براستی شهدا شمع محفل بشریتند، با عروجشان درس آزادگی، غیرت و شجاعت را به ما آموختند، مردانه از جان گذشتند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند .
اینک ما آمده ایم تا نام و یادشان را گرامی و زنده نگه داریم و از کرامات، سجایا و منش پهلوانان بی ادعا و عارفان حق شناس در محضر خانواده های معظم شان بهره مندشویم.

انتهای پیام/خبرنگار علی محرابی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید