» صفحه اصلی » رابط کانون های خدمت رضوی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قرچک
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

رابط کانون های خدمت رضوی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قرچک

۲۸ اردیبهشت ۰۳ 1۰17

مجید بیرامی رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته بود

به گزارش آسمانی نیوز؛ نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک به امامت حجه الاسلام حجت اله اسماعیلی برپا شد و سخنران پیش از خطبه مجید بیرامی رابط کانون های خدمت رضوی این شهرستان بود.

بیرامی در ابتدا ضمن توصیف و اشاره به زندگینامه حضرت معصومه و امام رضا علیه السلام و توفیقاتی که بواسطه حضور این خواهر و برادر نصیب مملکت ما شده است پرداخت.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های دو سال گذشته کانون خدمت رضوی در سطح شهرستان پرداخته و گزارشی از چگونگی فعالیت های این مجموعه که شامل تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اهدا جهیزیه، اردوهای جهادی پزشکی، اشتغالزایی و دیگر فعالتهایی که توسط کانون های تخصصی و محله ای انجام شده را به اطلاع نمازگزاران رساند و از عموم مردم ولایی و متخصصین خواست تا کارهای خود را به نیت امام رئوف متبرک کرده و به نیازمندان و همشهریان ارائه خدمت کنند‌.

حجت‌الاسلام‌ حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک ضمن دعوت خود و همگان‌ به تقوای الهی و تبریک دهه کرامت بیان کرد: این ماه ماه زیارتی علی ابن موسی الرضا، ماه انس با امام رئوف و اوج تقرب با خداست.

وی گفت: امام رضا(ع) فرموده است که هرکس به زیارت من بیاید در سه جا، زمان دریافت نامه اعمال،کنار پل سراط و میزان اعمال به دادش میرسم و از ترس و بیم نجاتش می‌دهم.

امام جمعه ادامه داد: هدف ائمه، ایجاد یک جامعه سالم و اسلامی است، ایجاد جامعه اسلامی بدون حاکمیت اسلامی امکان پذیر نیست و حاکمیت اسلامی نیز بدون امامت هیچگاه میسر نخواهد شد در واقع امامت یعنی ریاست دین و دنیا که با قدرتی عظیمی همچون مردم و بصیرت تحقق پیدا می‌کند.

سپس مداح اهل بیت(ع) داود شکاری در مدح حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا علیه السلام مدیحه سرایی کرد.

در حاشیه نماز جمعه این هفته کانون مشاوره خانواده و کانون سلامت ضمن برپایی میزخدمت به نمازگزاران مشاوره داده و غربالگری فشارخون انجام شد.

قابل ذکر است پس از اقامه نماز، خادمیاران نمک متبرک بین نمازگزاران توزیع کردند.

 

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_شهرستان_قرچک

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید