» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » شمیم پرچم متبرک رضوی در نماز جمعه تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

شمیم پرچم متبرک رضوی در نماز جمعه تهران

۸ خرداد ۰۲ 2۰30

 

مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه در دانشگاه تهران با حال و هوای امام رضایی برگزار شد.

 

به گزارش آسمانی نیوز ، خیمه چایخانه حضرت رضا (ع) در محل برگزاری نماز جمعه دانشگاه تهران برپا شد و عطر پرچم و حرم رضوی حال و هوای خاصی به فضا بخشید .

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۱ تهران در قسمت ورودی برادران و خواهران پرچم متبرک آقا علی بن موسی الرضا ع را قرار داده بودند و نمازگزاران را قبل از اقامه نماز جمعه به خاطرات حرم امام رضا (ع )و  زیارت سوق می دادند ، بعضی از مردم اشک ریزان و بعضی مبهوت پرچم و خادمان می شدند و با ذکر یا امام رضا (ع) به محل اقامه نماز رهسپار می شدند .

خادمیاران رضوی در چایخانه با شربت خنک از آهاد مردم پذیرایی می کردند و نواهای امام رضایی در فضا طنین انداز بود .

نماز دشمن شکن این هفته توسط

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد اقامه شد ، این در حالی بود که محیط نمازگزاران و ستون های محفل از پرچم های با ذکر امام رضا (ع )مزین شده بود .

امام جمعه موقت تهران در ابتدای سخنان خود ، دهه کرامت و ولادت بی بی خانم حضرت فاطمه معصومه سلام الله و اقا علی ابن موسی الرضا(ع )را تبریک گفت و بعد از آن به خطبه نماز جمعه پرداختند.

در حاشیه چایخانه حضرت رضا (ع) میزهای خدمت رسانی کانون های تعلیم و تربیت، زیارت، حقوقی،پذیرش ،زیارت اولی… که به همت خادمیاران رضوی به منظورخدمت رسانی به مردم و نماز گزاران برپا شده بود .

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید