» صفحه اصلی » شهیدی که فقط جمجمه اش به وطن بازگشت/ دیدار با خوبان، منطقه ۲۱
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شهیدی که فقط جمجمه اش به وطن بازگشت/ دیدار با خوبان، منطقه ۲۱

۲۰ اردیبهشت ۰۳ 1۰17

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران به دیدار و تجلیل از خانواده شهید رضا کیانی انبوهی رفتند.

به گزارش آسمانی نیوز، همزمان با چهارشنبه امام رضایی جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۲۱ تهران جهت قدردانی و تجلیل از خانواده شهید رضا کیانی انبوهی به دیدار این خانواده جلیل القدر شتافتند.

محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران عنوان کرد: این دیدار با ورود خادمیاران در معیت پرچم متبرک رضوی و زمزمه صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد.

وی در شرح این دیدار گفت: در این دیدار مادر دلسوخته شهید کیانی از سالها انتظار برایمان گفت.

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران به نقل از مادر شهید کیانی گفت: رضا در ۱۶ سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال ۱۳۶۷ در حالی که مشغول شناسایی در منطقه شاخ شمران عراق بود در آتش باران رژیم بعثی دچار سوختگی شد و به درجه رفیع شهادت رسید. پس از ۱۳ سال انتظار در سال ۱۳۸۰ تنها جمجمه پسرم به وطن بازگشت.

وی ادامه داد: پس از گفتگویی صمیمانه با مادر گرانقدر شهید، ذکر توسلی به اهل بیت علیهم السلام داشتیم و در پایان با تبرکی و تقدیم یادبود جلسه پایان یافت‌.

شیخ محمدی در پایان گفت: شایسته است که یاد و خاطره این شهید گرانقدر را با نامگذاری معبری به نام شهید کیانی زنده نگه داریم، در این راستا کانون ایثار و شهادت با همکاری کانون حقوقی بطور جدی پیگیر تغییر نام خیابان ده متری دوم به خیابان شهید کیانی هستند.

انتهای پیام/ کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید