» صفحه اصلی » پرچم های حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)در منطقه ۲۱ به اهتزاز درآمدند
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پرچم های حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)در منطقه ۲۱ به اهتزاز درآمدند

۲۰ اردیبهشت ۰۳ 1۰14

در آستانه دهه با برکت کرامت و همزمان با چهارشنبه امام رضایی آئین اهتزاز۲ابر پرچم حرم های حضرت فاطمه معصومه (س)و امام رضا (ع)در ۲ نقطه از منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، سید محمد آغیلی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران با اعلام این خبر گفت: این مراسم با حضور مسئولین کانون ها، خادمیاران و یاوران رضوی و عموم مردم مومن و متدین منطقه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این ابر‌پرچم‌ها که بزرگترین پرچم های منطقه هر کدام به ابعاد ۶۶ متر مربع هستند در دو نقطه منطقه ۲۱ یکی در تقاطع فتح_آزادگان و دیگری در تقاطع لشکری_آزادگان با انجام مراسم آیینی به اهتزاز درآمد.

آغیلی در خصوص چگونگی برگزاری مراسم گفت: این آیین در دو مراسم مجزا در دونقطه از تهرانسر با تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی در معیت پرچم متبرک رضوی آغاز شد و همزمان با اهتزاز پرچم ها صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام و اشعار خدمت زمزمه شد.

وی افزود: در مراسم اهتزاز نماد پرچم‌ حرم‌ حضرت معصومه سلام الله علیها دختران محجبه بعنوان دختران نمونه عفت و حیا نیز حضور داشتند.

دبیر کانون های خدمت رضوی‌ منطقه ۲۱ تهران با بیان اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام هنگامه ی تبلور عشق و ارادت مردم ایران است گفت: امیدواریم در این دهه با برکت بتوانیم آنچه در توانمان هست در خدمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بویژه حضرت فاطمه معصومه و امام رئوف علیهما السلام بکار گیریم.

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید