» اخبار جدید » ارسال ۵۴ اثر دانشگاهی به دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)/ فعالیت ۳ هزار خادمیار رسانه ای در کشور
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارسال ۵۴ اثر دانشگاهی به دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)/ فعالیت ۳ هزار خادمیار رسانه ای در کشور

۷ تیر ۰۱ 1۰19

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،محسن هوشمند معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به رشد ۶۵ درصدی تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: بیش از ۳ هزار خادمیار رسانه ای در سطح کشور شناسایی شدند و در دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) ۳ هزار و ۱۲۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

وی گفت: توسعه مشارکت های رسانه ای یکی از اهداف مهم آستان قدس رضوی است تا با شناخت ظرفیت های بیشتر در زمینه تولید و نشرمحتوای رسانه ای فعالیت گسترده تری انجام شود.

اکبر نصرالهی دبیر علمی دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه بیان داشت: برای اولین بار رساله ها و پایان نامه های دانشگاهی در حوزه سیره و فرهنگ رضوی به جشنواره ارسال شد که حدود ۵۴ اثر به جشنواره راه پیدا کرد.

نصرالهی افزود: در بخش بین الملل از کشورهایی مانند عراق، ترکیه، سوریه و انگلیس آثار قابل توجهی دریافت شد که در ۲۳ تیرماه همزمان با دهه ولایت برگزیدگان تمامی آثار در مشهد مقدس معرفی و تجلیل میشوند.

قابل ذکر است، فرآیند داوری بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا علیه السلام در دو مرحله هییت های انتخاب و داوری در بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، پایان نامه و رساله، برنامه های رادیویی و تلوزیونی، گزارش خبری رادیویی و تلوزیونی، مستند و نماهنگ، بازی و نرم افزار، پویا نمایی و موشن گرافی، گرافیک و اینفوگرافی، عکس، پست و حساب کاربری که در سطح ملی و بین المللی ارسال شده بود، داوری نهایی شدند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید