» مطالب گذشته » جلسه‌ای با مستقلان نداشته‌ایم/تعدادی از اعضای لیست امید به فراکسیون مستقلان پیوسته‌اند
مطالب گذشته

جلسه‌ای با مستقلان نداشته‌ایم/تعدادی از اعضای لیست امید به فراکسیون مستقلان پیوسته‌اند

۲۵ مرداد ۹۵ 0۰14

[ad_1]

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه تاکنون جلسه‌ای بین نمایندگان فراکسیون امید و مستقلان مجلس تشکیل نشده است، گفت: برخی از دوستان ادعا دارند تشکیل فراکسیون مستقلان نتیجه افراط‌گری در فراکسیون امید است که این بهانه‌جویی است.

وی با تاکید براینکه افرادی که ادعای افراط‌گرایی در فراکسیون امید را دارند باید با  مدرک گفته‌های خود را اثبات کنند، تصریح کرد: آن دوستانی که ادعای افراط‌گرایی در فراکسیون امید را دارند در حال توجیه کار خود برای تشکیل فراکسیون مستقلان هستند.

سخنگوی فراکسیون امید با بیان اینکه از این فراکسیون نماینده‌ای جدا نشده است، گفت: تنها تعدادی از اعضای لیست امید به فراکسیون مستقلان پیوسته‌اند.

پارسایی با اعلام اینکه دیدگاههای فراکسیون امید مغایرتی با سیاستهای دولت یازدهم ندارد، اظهار کرد: اگر فردی شفاهاً بخواهد نماینده یا فراکسیونی را متهم کند کار شایسته‌ای انجام نداده است.

مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس دهم در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که تشکیل فراکسیون مستقلان نتیجه افراط‌گرایی در فراکسیون امید بوده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید