» اجتماعی » «شب‌های جز» در سالن محک برگزار می‌شود
اجتماعی

«شب‌های جز» در سالن محک برگزار می‌شود

۱۵ شهریور ۹۵ 0۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنسرت شب‌های جز برای دومین سال پیاپی به کار خود ادامه خواهد داد. مجموعه فرهنگی «سازباز» حمایت از این رخداد را برعهده دارد.

همچنین امکان اجرایی متفاوت برای موزیسین‌های ایرانی که در این سبک فعالیت می‌کنند فراهم می‌شود. ایجاد پیوند‌های جدید بین معدود نوازندگان و موزیسن‌های این سبک از سال گذشته آغاز شد. در واقع با پیشنهاد برگزار کنندگان و بر اساس تمرین‌های بداهه، گروه‌های سه نفره‌ای (تریو) تشکیل شد که حالا پس از یک سال برخی از آنان هنوز هم همکاری می‌کنند و حتی آثار جدیدی هم تولید کرده‌اند.

امسال هم شب‌های جز در سالن آمفی تئاتر موسسه «محک» طی دو شب اجرا می‌شود. برنامه روز اول شامل اجرای دو گروه است. ابتدا اجرای تریوی سردار سرمست، بنکدار، فرهاد لقایی و پس از آن تریوی امیر دارابی، حمزه یگانه و امین طاهری. همچنین اجرای روز دوم شامل تریوی حمزه یگانه، آرین کشیشی، امین طاهری و در بخش دوم گروه کماکان است؛ گروهی که وام‌دار موسیقی جنوب ایران است و اعضای آن مهدی ساکی، ابراهیم علوی، سردار سرمست، و مهرداد علیزاده هستند. همچنین در مجموعه اجراها این اولین بار خواهد بود که یک گروه همراه با خواننده به اجرا می‌پردازد.

شب‌های جز به همت سازباز و با همکاری سایت ریحون، ۲۲ و ۲۳ شهریور در سالن محک برگزار خواهد شد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت www.saazbuzz.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید