» سیاسی » فرمایشات رهبری مهر تائیدی برعملکرد سپاه است/ لزوم حمایت هر سه قوه از سپاه
سیاسی

فرمایشات رهبری مهر تائیدی برعملکرد سپاه است/ لزوم حمایت هر سه قوه از سپاه

۲۹ شهریور ۹۵ 0۰11

[ad_1]

محمدجواد جمالی نماینده مردم فسا و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران، اظهار کرد: اقتدار نیروهای مسلح ایران از جمله سپاه پاسداران رهین تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به سپاه پاسداران دارند، افزود: به تعبیر ایشان سپاه «سنگر مستحکم انقلاب است» که این عنایت ویژه رهبری معظم انقلاب اسلامی مایه عزتمندی بیشتر برای این نهاد انقلابی است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه عنوان کرد: سپاه پاسداران با حضور مردان انقلابی و مومن همواره در جهت حفظ آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی اهداف نظام را پیش برده است.

جمالی با اشاره به تحریمهای اخیر امریکاییها در قبال سپاه پاسداران و تروریست خواندن این نهاد و حزب‌الله لبنان، گفت: دشمن می‌داند که سپاه بازوی محکم انقلاب و ولایت است و با هزاران نقشه‌چینی در تلاش است تا به این مجموعه ولایی ضربه بزند.

وی در پایان تأکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره سپاه مهر تائیدی بر عملکرد خوب این نهاد انقلابی است که باید هر سه قوه از سپاه پاسداران حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید