» صفحه اصلی » سرمربیان مجانی برای تیم‌های ملی تنیس روی میز/ در انتظار تصمیم جدی و جدید
صفحه اصلی

سرمربیان مجانی برای تیم‌های ملی تنیس روی میز/ در انتظار تصمیم جدی و جدید

۱۶ مهر ۹۵ 0۰19

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تنیس روی میز در رده‌های مختلفی فعالیت دارد که بدون شک مهمترین آنها بخش‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در هر دو رده مردان و زنان هستند.

در هر یک از این بخش‌ها و رده‌ها یک سرمربی با ابلاغ از سوی فدراسیون تنیس روی میز فعالیت می‌کند. این سرمربیان در حالی از سوی فدراسیون منصوب شده‌اند که هیچ قرارداد مالی ندارند و در واقع بدون دریافت پول به کار خود ادامه می‌دهند.

این مسئله زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در زمان فدراسیون‌های قبلی هم این رویه پول ندادن به سرمربیان تقریباً وجود داشت. با وجود آنکه چنین موضوعی در گذشته هم وجود داشت، اما از زمان روی کار آمدن فدراسوین جدید هم به آن توجهی نداشت و این در حالی بود که در طول ماه‌های گذشته، تیم های ملی کشورمان در رقابت‌های مختلف آسیایی، جهان و انتخابی المپیک شرکت کرده‌اند.

* حقوقی که باید در نظر گرفته شود

جمیل لطف‌الله‌نسبی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من فقط حکم دارم و هیچ قرارداد مالی بسته نشده است. بحث من در تنیس روی میز بیشتر بر اساس دوستی و رفاقت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با چنین شرایطی، شأن مربیان حفظ می‌شود؟ عنوان کرد: حفظ شأن فقط موضوع قرارداد نیست و به نحوه تعامل و مسائل دیگری هم مربوط می‌شود.

لطف‌الله‌نسبی ادامه داد: در مجموع معتقدم باید حقوق برای مربیان در نظر گرفته شود. من به شخصه به این درآمد وابسته نیستم، اما شاید سایر مربیان چنین شرایطی نداشته باشند.

* دریافت ابلاغ، بدون پول

سیما لیموچی، سرمربی تیم بزرگسالان بانوان هم گفت که تاکنون فقط از فدراسیون ابلاغ سرمربیگری را دریافت کرده و هیچ پولی نگرفته است.

* کار ما فی سبیل‌الله است

صمد تدبیری، سرمربی تیم نوجوانان پسر گفت: ما فی سبیل‌الله کار می‌کنیم، البته قرار است در این باره صحبت‌هایی انجام شود.

* ادامه کار به این شکل ممکن نیست

ویدا عبدی، سرمربی تیم جوانان دختر کشورمان نیز اظهار داشت: فدراسیون درباره این موضوع حسن نیت دارد، اما هنوز نتوانسته کاری انجام بدهد. واقعاً از وزارت ورزش انتظار داریم که این مسئله را حل کند. من از ۲۰ سالگی مربیگری می‌کنم. حرفم این است که اگر ما رو به لحاظ فنی و انسانی قبول دارند، چرا خبری از حقوق نیست؟

وی افزود: می‌گویند که ولی برای دادن به مربیان تیم ملی ندارند. به نایب رئیس فدراسیون گفتم که نمی‌توانم با این شرایط به کار ادامه بدهم.

* حقوق نگرفتن منطقی نیست

فاطمه رجبی، سرمربی تیم نوجوانان دختر درباره عدم دریافت حقوق به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با مسئولان در این باره صحبت‌هایی داشتیم و قول دادند که اجازه ندهند حق ما ضایع شود. ما به فدراسیون اعتماد داریم و در هر شرایطی کار می‌کنیم. می‌دانم این مسئله در برنامه‌های مسئولان فدراسیون هست. آنها از ما خواستند که فعلاً به کار خود ادامه بدهیم و امیدواریم شرایط مطلوب فراهم شود.

وی ادامه داد: حقوق نگرفتن منطقی نیست و باید برای دور دوم اردوها یک تصمیم جدی و جدید گرفته شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید