» صفحه اصلی » گلبانگ انقلاب در ۲۴۰۰ مدرسه استان گلستان نواخته شد
صفحه اصلی

گلبانگ انقلاب در ۲۴۰۰ مدرسه استان گلستان نواخته شد

۱۲ بهمن ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرضا وطنی پیش از ظهر امروز در آئین متمرکز نواخته شدن گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن تختی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: امروز در ۲ هزار و ۴۰۰ مدرارس استان گلستان گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور به صدا درآمد.

وی با بیان اینکه ۱۵ برنامه به صورت متمرکز با ابعاد فرهنگی، ورزشی و علمی در سطح آموزش و پرورش استان گلستان در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود، افزود: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همچون سال گذشته سرود گروهی یک‌هزار و ۳۵۷ نفره از دانش‎آموزان گلستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر ادامه داد: وظیفه اساسی که این روزها بر دوش ما نهاده شده صیانت از انقلاب اسلامی و انتقال ارزش‎های انقلاب به نسل‎های آینده این کشور است.

وطنی افزود: انتقال آموزه‎های دینی، فرهنگ دینی و انقلاب اسلامی در ماموریت‎های آموزش و پرورش نهادیه شده است و بنابراین محتوای همه برنامه‎های آموزش و پرورش در سطح مدارس استان بر این اساس صورت می‎گیرد.

۴ پروژه آموزش و پرورش در گلستان افتتاح می‌شود

وی یادآور شد: در این مسیر اهداف امام(ره) و مقام معظم رهبری را آموزش و پرورش در اجرای برنامه‎ها در سرلوحه کار قرار داده و این مهم تنها با آموزش و پرورش محقق نخواهد شد و در این مسیر نیازمند یاری والدین دانش‎آموزان و معلمان هستیم.

مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان ادامه داد: در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر به مناسبت گرامیداشت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور امروز به‌صورت متمرکز گلبانگ انقلاب را در سالن ورزشی تختی شهرستان گرگان با حضور دانش‎آموزان مدارس دولتی و غیردولتی به‌صدا در آوردیم و در ایام‌الله دهه فجر در سطح مدارس برنامه‎های متنوعی را در نظر گرفتیم.

وطنی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مدارس استان گلستان برگزار خواهد شد، افزود: علی‎رغم اینکه بیشتر پروژه‎های ما در هفته دولت به بهره‎برداری رسید در ایام‌الله دهه فجر هم ۴ پروژه آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید