» صفحه اصلی » برخی رفتارها در مقابل دشمنان نگران‌کننده است/وحدت شیعه و سنی خاری در چشم دشمنان است
صفحه اصلی

برخی رفتارها در مقابل دشمنان نگران‌کننده است/وحدت شیعه و سنی خاری در چشم دشمنان است

۲ اسفند ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت جزیره قشم که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت این دیدارها با مراجع و علما اظهار داشت: بازدید و گفت‌وگو با مراجع عظام تقلید و علما سبب وحدت، هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر می‌شود.

وی با تأکید براینکه نزدیک‌شدن علمای شیعه و سنی سبب از بین رفتن فتنه‌ها و خنثی‌شدن برنامه‌های دشمنان می‌شود، افزود:  از جمله برکات این دیدوبازدیدها محکم‌شدن پایه‌های وحدت و افزایش محبت بین علماء دو مذهب است.

عضو مجلس خبرگان رهبری الگوبودن سیره پیامبر اسلام(ص) برای وحدت و نزدیک‌شدن مذاهب را مدنظر قرار داد و گفت: ازجمله ویژگی‌های پیامبر اسلام(ص) اخلاق مناسب ایشان بوده و پیامبر هیچ‌گاه بدی را با بدی پاسخ نمی‌دادند و همواره به‌دنبال جبران بدی با خوبی بوده‌اند.

وی یکی دیگر از خصوصیات پیامبر اسلام(ص) را نگرانی برای آینده ملت دانست و خاطرنشان کرد: رسول اکرم(ص) در مقابل ناهنجاری‌ها واکنش و عکس‌العمل نشان می‌دادند و هیچ‌گاه نسبت به مردم بی‌تفاوت نبوده‌اند.

امام‌ جمعه قم بابیان اینکه ارتباط علماء دو مذهب تبدیل به خاری در چشمان دشمنان شده است، ابرار کرد: اگر کل امت اسلام در برابر دشمنان موضع‌گیری کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، ولی متأسفانه برخی رفتارها در مقابل دشمنان نگران‌کننده است.

وی با تأکید بر اینکه برخی به‌جای موضع‌گیری در مقابل دشمنان از موضع‌گیری دشمنان در مقابل ایران خوشحال می‌شوند، عنوان کرد: اگر تمام امت اسلام مانند ید واحده در برابر دشمنان قرار گیرند مشکلات بسیاری حل خواهد شد که در این زمینه هم متأسفانه شاهد بعضی از رفتارها هستیم که اصلاً به صلاح امت اسلامی نیست.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید