» صفحه اصلی » نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو
صفحه اصلی

نارضایتی ۹۹.۹ درصدی مردم از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس ازفروش خودرو

25 بهمن 95 3۰42

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشکان گلپایگانی افزود : براساس ارزیابی ها از مجموع ۲۴۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ۳۹ شرکت خودروساز در سراسر کشور تنها ۲۰ نمایندگی در سطح رتبه یک قرار دارند.
وی گفت: باتوجه به برنامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین هدف گذاری ها برای سال آینده ، بیش از ۳۵ درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز باید در سطح رتبه یک قرار گیرد.
گلپایگانی افزود : وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با فضای جدید کسب و کار در کشور و نیز گسترش تعاملات ایجاد شده با شرکتهای بین المللی ، سال گذشته دستورالعمل و ضوابط مربوط به خدمات فروش و پس از فروش را بسیار سختگیرانه و مطابق با استانداردهای روز دنیا بازنگری کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید