» اجتماعی » کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکل ترافیک یکی ازعمده‌ترین مشکلات کلانشهر کرج است
اجتماعی - اخبار جدید - البرز - جدیدترین اخبار - دولت - شهرداری

کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکل ترافیک یکی ازعمده‌ترین مشکلات کلانشهر کرج است

۲۳ آبان ۰۲ 1۰68

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترافیک یکی ازعمده‌ترین مشکلات کلانشهر کرج است که منجر به اتلاف وقت و انرژی زیادی از مردم می‌شود،خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم کلانشهر کرج هر روز برای کار مجبور هستند به تهران بیایند. اما باید ترافیک سنگینی را تحمل کنند. تکمیل پروژه امتداد بزرگراه همت تا کرج هم بعد از سال ها نتوانست باعث کاهش حجم بار ترافیکی شود و مردم واقعا در عذاب هستند.

لیلا یادگاری فعال رسانه ای و کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترافیک در محور تهران – کرج مسئله ای ملی است که به البرز تحمیل شده است،تصریح کرد: متاسفانه هر روز شاهد کورتر شدن گره ترافیکی روی پل فردیس هستیم در حالی که دود حاصل از این معضل فقط به چشم البرزنشینان می رود.

وی با بیان اینکه رفع مشکل ترافیک اتوبان تهران -کرج واقعا هم به مردم استان البرز و هم تهران و همچنین استان های همجوار کمک میکند؛خاطرنشان کرد: اتوبان تهران ـ کرج – قزوین به عنوان شریان اصلی مواصلاتی غرب و شرق کشور گرفتار معضل ترافیک است، ترافیک در محدوده پل فردیس مسئله ای نه منطقه ای بلکه ملی است. و استهلاک خودروها و مصرف بالای سوخت ، هدر رفتن وقت و آلودگی محیط زیست که روی سلامت جسمی، روحی، روانی افراد تاثیر می گذارد، ارمغان این معضل ملی برای همشهریان البرز نشین است و نکته ای که تا کنون دارای تعجب است و به جدی ترین طنز روزگار استان البرزتبدیل شده این است که چرا تا کنون اقدام مطلوب و محسوسی از سوی مسئولان شهری و استانی البرز که منجر به برطرف شدن این معضل دیرینه است، انجام نشده است.
دبیر فرهنگی جامعه خبری تحلیلی بهارستان آنلاین با بیان اینکه با بیان اینکه مدت زمان زیادی است که در استان البرز زندگی می کنم و در این مدت متاسفانه بافت خیابان های  اصلی شهر تغییر چندانی نداشته است ؛ گفت: متاسفانه با توجه به استقبال مردم از استفاده از خودروهای شخصی و به دلیل اینکه تا کنون نتوانسته ایم فرهنگ استفاده از وسایل عمومی را در کشور ایجاد نماییم  روز به روز بر تعداد وسایل حمل و نقل شخصی افزوده می شود که این در آینده ای نزدیک می تواند به مهمترین چالش در کشور مبدل گردد.

یادگاری در پایان با تاکید بر اینکه ما امروز در کشور کمبود قانون نداریم بلکه در نظارت و اجرای قانون مشکل داریم ؛ خاطرنشان کرد: امروز دولت آیت الله رئیسی با توجه به همجمه های زیادی که پس از جراحی بزرگ اقتصادی داشت با تلاش و پشتکار وصف ناشدنی در حال عبور از مشکلات و رسیدن به ثبات اقتصادی می باشد و به نظر بنده مجلس آینده باید همراه دولت سیزدهم بشمار آید تا انشالله دولت انقلابی آیت الله رئیسی بتواند کشور را به مراحل توسعه و پیشرفت رهنمون سازد که اینکار حتما باید با اتحاد سه قوه مجقق گردد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید