» سیاست » احزاب و شخصیت ها » هر کس مسئول پرونده فساد چای دبش است باید مجازات شود
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - دولت - سیاسی

هر کس مسئول پرونده فساد چای دبش است باید مجازات شود

۲۴ آذر ۰۲ 4۰86

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: پرونده «تخلف در واردات چای» چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه را داشته باشد و هرکس مسئول آن است مجازات شود.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست هیئت عالی شورای وحدت با اشاره به پرونده «تخلف در واردات چای»، گفت: این مسئله در هر دولتی که رخ داده باید با قاطعیت و شفافیت رسیدگی شود. در فضای پرمشکل اقتصادی چنین تخصیص ارزی و بروز چنین مسئله‌ای واقعا برای ملت ناگوار و برای ما بسیار نگران‌کننده و فاجعه‌بار است.

وی تصریح کرد: این پرونده چون در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده است، باید رسیدگی دقیق و سریع قوه قضائیه را داشته باشد و هر کس مسئول آن است باید مجازات شود. این مطالبه جدی ماست.

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به برگزاری جلسه محاکمه سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، گفت: متاسفانه بسیاری از خواص ما هم از عمق خباثت و ماهیت این سازمان آگاهی دقیق ندارند، چه رسد به مردم؛ لازم است در زمینه واکاوی چهره حقیقی این سازمان و معرفی آن به نسل‌های جدید تلاش کنیم تا مبادا آنان خود را تطهیر و یک مجموعه ملی و مبارزاتی معرفی کنند.

پورمحمدی یادآور شد: این جریان مخوف و خطرناک، از همان ابتدای مبارزه حتی در دوران رژیم شاه به اتکای قدرت‌های خارجی کارش را شروع کرد و با پشتوانه نظام فکری و سیاسی مارکسیسم کادرسازی و فعالیت کرد. منافقین در اطلاعیه‌های رسمی خود اعلام کرده‌اند بیش از ۷۸ هزار نفر از نیروهای ارتش، سپاه، ژاندامری، کمیته و مردمی را در جنگ و مناطق غرب کشور شهید یا مجروح کرده‌اند. این عدد غیر از ترورهای داخل کشور و اسرای ما به دست منافقین است که بعداً با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هم ارتباط گرفتند و اسناد گوناگون آن منتشر شد.

وی افزود: این سازمان تروریستی از هیچ جنایتی در راستای اهداف پلید و جاه‌طلبانه خود نگذشته و به هر توطئه و خباثتی دست زده است. باید روزی برسد که سران و رهبران و حامیان این جریان، در پیشگاه ملت محاکمه و مجازات شوند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید