» صفحه اصلی » چایخانه سیار حضرت رضا(ع) در ایستگاه پایانی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

چایخانه سیار حضرت رضا(ع) در ایستگاه پایانی

۴ خرداد ۰۳ 1۰16

کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ با برپایی چایخانه سیار حضرت شمس الشموس(ع) در نقاط مختلف تهران قطعه‌ای از حرم را شبیه‌سازی کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران و یاوران رضوی منطقه دارالمومنین از ابتدای دهه کرامت در سایه‌سار خیمه مزین به نام مبارک حضرت رضا(ع) قطعه‌ای از حرم رضوی را بازسازی کردند و پذیرای محبان آن حضرت بودند. این خدمت خداپسندانه که با چاووش‌خوانی مداحان اهل بیت و هم‌خوانی نواهای امام رضایی و صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا همراه بود، با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم و مشتاقان زیارت حریم رضوی روبه‌رو شد و دل‌های بسیاری را در آن فضای معنوی روانه صحن و سرای نورانی امام هشتم کرد.

سفیران امام رئوف(ع) همزمان با تجمع مردم عزادار شهادت رییس‌جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانشان در میدان ولیعصر(عج) علاوه بر خدمتگزاری به هموطنان شریف و سوگوار؛ در غم از دست دادن جمعی از خدمتگزاران خدوم ملت ایران به سوگ‌ نشستند و کوشیدند با خدمت خالصانه خود به آن عزیزان از دست رفته ادای دینی هرچند ناچیز داشته باشند.

خادمیاران همچنین در شام غریبان شهدای سانحه بالگرد با حضور در چایخانه و پذیرایی از دلدادگان امام مهربانی در پیاده‌راه امیرکبیر به محضر شهیدِ جمهور، که خدمت به آستان مولایشان را مرهون و مدیون آن شهید بزرگوار می‌دانند، ابراز ارادت کردند و یاد و خاطره آن ‌‌ها را گرامی داشتند.

شایان ذکر است، چایخانه حضرت رضا(ع) جمعه ۴ خرداد با قرائت صلوات خاصه حضرت ثامن الحجج در ساعت ۸ و گرامی‌داشت یاد شهدای خدمت به کار خود در گذر امیرکبیر پایان خواهد داد.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید