» صفحه اصلی » بوی بهشت در مصلی تهران/ پرچم سبز رضوی بر تابوت شهدای خدمت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

بوی بهشت در مصلی تهران/ پرچم سبز رضوی بر تابوت شهدای خدمت

۴ خرداد ۰۳ 1۰11

حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رضا (ع) در مراسم وداع با شهدای خدمت، عطر روحانیت و دلدادگی به ساحت مقدس امام هشتم را در فضای مصلی تهران پراکنده کرد و بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف داشت.

به گزارش آسمانی نیوز، در شامگاه یکم خردادماه ۱۴۰۳، مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان، شهید آیت‌الله آل هاشم و دیگر همراهان ایشان در مصلی تهران برگزار شد. دلدادگان به شهدا با حضور پر شور خود از ساعتی پیش از شروع مراسم، منتظر وداع با این شهیدان والامقام بودند.

به گفته عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، حضور خادمیاران رضوی با پرچم متبرک امام رضا (ع) در این مراسم توفیقی الهی بود که به لطف و عنایت امام هشتم(ع) نصیب ما شد. پرچم پرفیض که بر روی پیکرهای مطهر شهدا قرار گرفته بود، مورد استقبال و تبرک مردم و خانواده‌های شهدا قرار گرفت و اشک شوق و ارادت را در چشمانشان جاری ساخت.

وی افزود: حضور خادمیاران رضوی در این مراسم، تبلوری از عشق و دلدادگی خالصانه به ساحت مقدس امام رضا (ع) بود و نشان داد که خادمان این امام رئوف در هر کجا که عطر شهادت و ایثار به مشام می‌رسد، حاضر می‌شوند .

آبی پور خاطر نشان کرد: خادمیاران رضوی این حضور معنوی را مزد زحمات خود در ایام دهه کرامت دانستند و از این که توفیق یافته بودند تا در این مراسم با شکوه و معنوی در کنار مردم و شهدا باشند، ابراز خرسندی کردند.

این اقدام معنوی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف از جمله صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی داشت و مورد تحسین و تمجید مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید