» اخبار جدید » تجلی وصیت نامه‌های شهدا به حفظ حجاب و عفاف در همایش پیاده‌روی خانوادگی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تجلی وصیت نامه‌های شهدا به حفظ حجاب و عفاف در همایش پیاده‌روی خانوادگی

۲۴ تیر ۰۱ 1۰61

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با عنوان قدم به قدم با ولایت تا ظهور به همت ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در سالروز میلاد امام هادی(ع) برگزار شد.

در این راهپیمایی نوجوانان و جوانان، ورزشکاران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور یافته و از مسیر مصلی نماز جمعه تا بوستان حضرت ولیعصر(عج) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان همراه با خانواده در رزمایش ولایتمداری مشارکت کرده و بانوان و دختران جوان با در دست داشتن پرچم یا فاطمه الزهرا(س) و دست نوشته‌هایی از وصیت نامه‌های شهدا به اهمیت و حفظ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.

در این دست نوشته‌ها بخشی از وصیت نامه شهید علی عابدی با عنوان «خواهران عزیز، حرمت خود را که حفظ حجاب اسلامی است مواظب باشید تا همیشه سرافراز و سربلند باشید» و در نوشته دیگری وصیت نامه شهید گودرز یعقوبی با عبارت « شما را وصیت می‌کنم به حفظ حجاب و عفت که خدا پاداش بزرگی برای بندگان معطیعش خواهد داد» پیام‌هایی جهت تاکید بر اهمیت و حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی دیده می‌شد.

راهپیمایان پس از رسیدن به بوستان حضرت ولیعصر(عج) درکنار اجتماع باشکوه خود از برنامه‌های مفرح ورزشی و فرهنگی مانند مسابقات ورزشی، اجرای نوجوانان گروه سرود شهید سلیمانی استفاده کرده و سپس نسل‌های مختلف در کنار یکدیگر ایستاده و یکصدا سرود حماسی سلام فرمانده را همخوانی کردند و در پایان بیعتی دوباره با امام زمان(عج) بستند.

همچنین پس این همایش با حضور در جوار یادمان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس زیارت جامعه کبیره خوانده شد و با عطرافشانی، ذکر صلوات و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدای عظیم الشان آیین تجلیل به عمل آوردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید