» صفحه اصلی » تقدیم ثواب آزادی زندانی جوان به روح مطهر شهید جمهور
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تقدیم ثواب آزادی زندانی جوان به روح مطهر شهید جمهور

۳ خرداد ۰۳ 1۰15

سفیران امام مهربانی در منطقه دارالمومنین همزمان با ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در آزادی یک زندانی جرائم مالی غیر عمد سهیم شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، با پیگیری خادمیاران حقوقی منطقه ۱۴ یک جوان زندانی جرائم مالی با کمک خیرین و پرداخت دومیلیارد ریال آزاد شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ با اهدای ۵۰۰میلیون ریال در این عمل خداپسندانه مشارکت و ثواب آن را به روح خادم‌الرضا شهید آیت‌الله رییسی تقدیم کردند‌.

حمیدرضا اسدی مسئول کانون حقوقی منطقه ۱۴ در گفت‌وگویی اعلام کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته نسبت به پرونده این زندانی آبرومند و صحبت با خانواده ایشان اقدامات لازم جهت جمع‌آوری کمک مالی و انجام روند قانونی آزادی وی صورت گرفت که با عنایت امام رئوف موفق به تامین مبلغ قابل توجهی از بدهی شدیم.

وی در ادامه افزود: توجه و نظر حضرت رضا(ع) را به وضوح در روند به نتیجه رسیدن این پرونده مشاهده کردیم. توسل مادر دل شکسته این جوان به حضرت ثامن‌الائمه که فرزند یتیمش را تحت پوشش مراکز خیریه بزرگ کرده بود، دلیل اصلی نجات این زندانی در روز ولادت امام هشتم بود که توفیق به ثمر رساندن این امر خیرخواهانه نصیب ما شد.

اسدی در پایان گفت: از آنجا که شهادت ناباورانه و مظلومانه خادم‌الرضا شهید آیت الله رییسی همزمان با انجام این‌ عمل خیر رخ داد و خادمیاران رضوی افتخار خادمی آستان قدس رضوی را از برکات وجودی ایشان می‌دانند؛ ثواب این امر را به روح بلند و پرفتوح شهید جمهور هدیه کردند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۱۴

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید