» صفحه اصلی » حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم بدرقه دانش آموزان به مشهد مقدس
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در مراسم بدرقه دانش آموزان به مشهد مقدس

۳ بهمن ۰۲ 1۰44

 

دانش آموزان با حضور خادمیاران رضوی با حس و حال امام رضایی راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد حضرت جواد الائمه(ع) گفت: یکی از برنامه های تاثیر گذار معنوی اعزام دانش آموزان به اردوی زیارتی و شهرهای زیارتی مثل مشهد است. وی اظهارداشت: باعنایت خداوند و امام رئوف، آئین بدرقه دانش آموزان پسر پایه دوازدهم دبیرستان و هنرستان خواجه نصیرالدین طوسی با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد.

شریفی مهر عنوان کرد: حجت‌الاسلام مجتبی معلمی از مبلغین کانون تبلیغ دینی منطقه از دعوت شدن به زیارت و مقام زائر، برکات انس با ائمه اطهار(ع) در زندگی روزمره مطالبی را بیان کرد و دانش آموزان با علاقه به سخنان وی گوش سپردند.

وی افزود: محسن اسماعیلی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)و خادمیار کانون، با اشعاری در مدح حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به مرثیه سرایی پرداخت.

مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی منطقه۵ خاطرنشان کرد: در مراسمهای مختلف نظیر آئین بدرقه دانش آموزان به اردوهای معنوی و زیارتی از خادمیاران کانون دعوت می شود تا قبل از سفر حس و حال امام رضایی ایجاد و زیر سایه شمس الشموس راهی سفر شوند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی دانش آموزان با سیره، روش و زندگی اهل بیت علیهم السلام به خصوص امام رضا (ع) عنوان کرد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید