» صفحه اصلی » حضور و خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در اجتماع سوگواران رئیس‌جمهور شهید
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور و خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در اجتماع سوگواران رئیس‌جمهور شهید

۲ خرداد ۰۳ 2۰17

در پی فراخوان عمومی برای تجمع مردمی در پاسداشت مقام سید شهیدان خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، و شهدای همراه، خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در مراسم سوگواری که در روز دوشنبه ساعت ۱۶ در میدان ولیعصر(عج) تهران برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش آسمانی نیوز، به نقل از محمد ساریجلو مسئول روابط عمومی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، این مراسم با حضور مداحان اهل بیت(ع) و جمع کثیری از مردم برگزار شد. خادمیاران رضوی در این اجتماع بزرگ به خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان پرداختند و از آنان با کیک، شربت و آبمیوه پذیرایی کردند.

وی افزود: این مراسم بزرگداشت، نشان از همدلی و اتحاد ملت ایران در پاسداشت مقام شهیدان خدمت بود و خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران نیز با حضور فعال خود، ضمن خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان ، همبستگی خود را با ملت عزادار ابراز کردند.

شایان ذکر است ، رئیس‌جمهور شهید ایران، روز ۳۰ اردیبهشت ماه برای افتتاح سد قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرد. در مسیر بازگشت، بالگرد حامل او در جنگل دیزمار بین ورزقان و جلفا دچار سانحه شد. در این حادثه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان او نیز حضور داشتند و مقام والای شهادت نائل آمدند..

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید