» صفحه اصلی » حضور پرشور مردم و خادمیاران رضوی منطقه ۶ در میدان ولیعصر (عج) 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

حضور پرشور مردم و خادمیاران رضوی منطقه ۶ در میدان ولیعصر (عج) 

۳ خرداد ۰۳ 1۰14

مراسم اجتماع امام رضایی‌ها به یاد شهدای خدمت در میدان ولیعصر(عج) با حضور پرشور مردم پایتخت و سوگواری برای رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهان او برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم اجتماع امام رضایی‌ها دوشنبه ۳۱ اردیبهشت به یاد شهدای خدمت در میدان ولیعصر(عج) با حضور پرشور مردم قدرشناس تهران و خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران برگزار شد.

با شروع مراسم لحظه به لحظه موج جمعیت گسترده می‌شد و خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر (عج) و زیر بیرق امام رضا علیه السلام با صبر و شکیبایی و با سرعت از مردم مضطرب و اندوهگین پذیرایی می کردند.

در ابتدای این مراسم، قاری قرآن دقایقی را به تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم پرداخت. سپس مادحین اهل‌بیت(ع) چند دقیقه‌ای را به یاد شهدای خدمت برای اباعبدالله(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند.

سپس جمعیت عزادار رو به حرم مطهر امام رضا(ع) ایستادند و صلوات خاصه را زمزمه و به یاد امام و خادمان شهیدش اشک ریختند.

در بخشی از این مراسم حسین یکتا اظهار داشت: شهید سیدابراهیم رئیسی خستگی‌ناپذیر برای مردم تلاش می‌کرد، این‌ مردِ خدمت، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها به جای اینکه در کنار خانواده باشد در سفر استانی یا در سفر خارجی بود تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی با اشاره به موضوع اربعین ادامه داد: سیدابراهیم رئیسی در مسیر اربعین تلاش‌های زیادی کرد تا شرایط برای سفر مردم به اربعین تسهیل شود. خودش نیز باوجود بهترین وسایل برای سفر اربعین، مسیر را با مینی‌بوس‌ طی می‌کرد.

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران تمام توان خود را بکار بستند که با تمام ظرفیت خود شان بهترین خدمت را به مهمانان خادم الرضای شهید، رئیس جمهور شهید و محبوب مردم خدمت رسانی کنند.

قابل ذکر است که خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران پنج شب ایستگاه صلواتی در میدان ولیعصر ( عج ) به مناسبت دهه کرامت برگزار کردند که روز دوشنبه میزبان عزاداران شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان بودند.

 

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۶

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید