» صفحه اصلی » خادمیاران رضوی در روز دختر، بر مزار شهیده فائزه رحیمی، شهید حادثه تروریستی کرمان حاضر شدند
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی در روز دختر، بر مزار شهیده فائزه رحیمی، شهید حادثه تروریستی کرمان حاضر شدند

۲۳ اردیبهشت ۰۳ 1۰11

به مناسبت روز دختر، خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، بر سر مزار شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم شهید در حادثه تروریستی کرمان، حاضر شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم ۲۰ ساله اهل تهران، در ۱۳ دی ۱۴۰۲ در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید. وی که به عنوان اولین شهید زن این حادثه و اولین شهیده دانشگاه فرهنگیان شناخته می‌شود، نمونه بارز یک دختر انقلابی و متعهد بود که با فداکاری خود، درس ایثار و شهادت را به نسل جوان آموخت. وی پرچمدار حجاب و عفاف در سنگر علم و معرفت بود .

عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، ضمن گرامیداشت روز دختر و یاد و خاطره شهدای زن انقلاب اسلامی، گفت: این حضور معنوی در حالی انجام شد که، پدر و مادر شهید رحیمی، دوستان و همچنین زائران و عاشقان شهدا در کنار مزار این شهید والامقام حضور داشتند.

وی افزود :در این مراسم، خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه، مدیحه سرایی و ذکر فاتحه وصلوات، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند و از خانواده شهید رحیمی دلجویی و تکریم کردند.

آبی پور در خاتمه گفت : حضور خادمیاران رضوی در کنار مزار این شهید والامقام، تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان است.

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید