» صفحه اصلی » خدمتگزاری خادمان منطقه ۶ در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدمتگزاری خادمان منطقه ۶ در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت

۳ خرداد ۰۳ 1۰22

خادمیاران ویاوران رضوی منطقه ۶ ضمن حضور در مراسم وداع با شهدای خدمت؛ رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان‌شان، که در سانحه دلخراش سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، در چهارشنبه امام‌ رضایی میزبان مردم عزادار بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، پیکر شهیدان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه،  آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،  رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگردی که یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به علت شرایط نامساعد آب و هوایی دچار سانحه شد، پس از تشییع باشکوه در تبریز و قم با حضور فراموش‌نشدنی مردم تهران بدرقه شد.

در این مراسم خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران زیر سایه بیرق حضرت رضا علیه السلام از ساعت ۶ صبح چهارشنبه در خیابان جمالزاده شمالی مستقر شدند و با اهدای پوستر های رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت و آب معدنی و کیک و … همراه و همیار مردم داغدیده بودند.

محمد خدمتی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در پیام صوتی ضمن عرض تسلیت به کلیه خادمیاران منطقه ۶ تهران اظهار داشت: خدمت به امام رضا علیه السلام موجب عزت و عاقبت‌بخیری می شود و همین طور که سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید، خادم الرضا علیه السلام عاقبت‌بخیر شدند؛ ان‌شالله همه ما هم در معیت حضرت رضا علیه السلام عاقبت‌بخیر شویم.

وی افزود: ‌شهادت رئیس جمهور خادم الرضا علیه السلام حامل پیام مهمی و ارزشمندی برای خادمیاران است و اینکه انتهای خدمت به امام رضا علیه السلام، سربلندی و عاقبت به خیری در پی دارد و این موجب ثابت‌قدمی و تلاش بیش از پیش ما خادمیاران به خدمت امام رضا علیه السلام خواهد شد.

این مراسم که با حضور گسترده مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری همراه بود، از ساعت ۷ و نیم با نوحه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) شکل رسمی به خود گرفت و گروه‌های عزاداری با نواختن طبل و سنج و برافراشتن پرچم امام رضا(ع) و امام حسین (ع) به سوگوهری پرداختند و موکب‌های چایخانه امام رضا(ع) هم پذیرای خیل عزاداران شهدا بود.

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ ‌تهران کوشش بسیاری برای پذیرایی از مردم داغدیده کردند و چون رضایت خدا را در رضایت بندگان او می‌داندند، از تلاش خسته نشدند و با تمام توان به تلاش خود ادامه دادند.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_۶

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید