» اخبار جدید » روایتی از برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در عملیات کربلای ۵
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

روایتی از برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در عملیات کربلای ۵

۱۳ خرداد ۰۱ 1۰21

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران رضوی شهر قدس در دومین روز از دهه کرامت در معیت پرچم متبرک امام رضا علیه السلام با خانواده معظم شهدا دیدار و از مقام شامخ شهدای گرانقدر تجلیل کردند.

قدرت‌اله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس طی این دیدارها اظهار داشت: مادران و همسران شهدا گنجینه‌ای از ایثار هستند و زحمات ارزشمند و بسیاری در دوران دفاع مقدس کشیدند و همه ما مدیون آنها هستیم.

علی عزیزی مسوول کانون زیارت و از جانبازان دوران دفاع مقدس به روایتی از عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و گفت: این عملیات مهم در منطقه شلمچه طراحی و انجام شد و اولین منطقه‌ای که به دست توانمند رزمندگان افتاد در منطقه ۵ ضلعی توسط لشکر ۲۱ امام رضا علیه السلام بود.

وی ادامه داد: اولین پرچمی که در این منطقه به اهتزاز درآمد، پرچم گنبد بارگاه امام رضا علیه السلام بود و خاطرات بسیاری برای شهدا و رزمندگان همراه داشت و نیروی مضاعفی بر آنها ایجاد می‌کرد و این پرچم خیرات و برکات بسیاری همراه دارد.

طی مسیر حرکت در محلات مردم دلداده و شیفته حضرت با دیدن پرچم متبرک رضوی اشک شوق زیارت ریخته و التماس دعا از سفیران امام مهربانی‌ها داشتند.

خانواده شهدا ضمن ابراز محبت به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، دست به دعا گشوده و همراه با شکر پروردگار و دعا برای فرج امام زمان(عج) و شفای بیماران، از این اقدام خادمیاران قدردانی کردند.

این دیدارها همراه با ذکر صلوات خاصه، مداحی و روایتگری خادمیاران رضوی و اهدای بسته‌های تبرکی همراه بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید