» صفحه اصلی » نوای آزادی در کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران/ لبخند زندگی بر لبان یک زندانی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نوای آزادی در کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران/ لبخند زندگی بر لبان یک زندانی

۴ خرداد ۰۳ 1۰14

در پرتو کرامات حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و با همت بلند خیرین و تلاش‌های بی‌وقفه خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، بار دیگر نوای آزادی در این کانون طنین انداز شد و لبخند زندگی بر لبان یک زندانی آبرومند نقش بست.

به گزارش آسمانی نیوز، رضا دادخواه مسئول کانون وقف ونذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با ابراز خرسندی از این اقدام خداپسندانه، ضمن عرض تسلیت شهادت خادم الرضا(ع) آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، گفت: آزادسازی زندانیان نیازمند، همواره از دغدغه‌های اصلی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران بوده و این کانون با یاری خیرین نیکوکار و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خادمیاران خود، تاکنون توانسته است بارها طعم شیرین آزادی را به کام زندانیان آبرومند بچشاند.

وی در ادامه افزود: خانم عبدی، خادمیار حقوقی و مددکار این کانون، با پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه خود، زمینه آزادی این زندانی را که به دلیل محکومیت مالی در زندان بود، فراهم کرد. در این اقدام خداپسندانه ، با همکاری صمیمانه اجرای احکام ناحیه دو دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بدهی مالی این زندانی توسط خیرین کانون به حساب دادگستری واریز شد و او پس از تحمل حبس، طعم آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده و جامعه را چشید.

دادخواه خاطرنشان کرد: این اقدام ارزشمند کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، بار دیگر جلوه‌ای از تعهد و مسئولیت اجتماعی این کانون در قبال نیازمندان جامعه را به نمایش گذاشت و نشان داد که دست‌های مهربان خادمیاران امام رضا (ع) در هر کجا که عطر نیاز به مشام می‌رسد، حاضر است تا مرهمی بر زخم‌های جامعه باشد.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید