» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ۱۳هزار وعده اطعام غدیر و متبرک رضوی طبخ و توزیع شد
کانون های خدمت رضوی استان تهران

۱۳هزار وعده اطعام غدیر و متبرک رضوی طبخ و توزیع شد

۱۶ تیر ۰۲ 2۰33

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران سنت حسنه اطعام غدیر را با پخت و توزیع ۱۳هزار وعده طعام رضوی در سطح منطقه و روستاهای اطراف به جا آوردند.
به گزارش آسمانی نیوز، وحید ابراهیم یزدی مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است و فرصت بسیار ارزشمند و مناسبی برای ترویج فرهنگ غدیر و رضوی است.

وی بیان کرد، با مشارکت خیرین،خادمیاران و یاوران رضوی منطقه۵ تهران در روز عید غدیر خم تعداد ۱۳هزار طعام علوی پخت و در سطح منطقه و روستاهای اطراف توزیع شد.


مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت برنامه های شاد و متنوعی توسط خادمیاران و یاوران کانون های تخصصی و عمومی خدمت رضوی در سطح منطقه برگزار شده است، افزود: ۴ جشن خیابانی در سرای باغ فیض، آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع)و حمیده خاتون(س)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) و میزهای خدمت مشاوره حقوقی، سلامت،تعلیم و تربیت، قرآنی، مذهبی و خانواده در محوطه مسجد علی ابن ابیطالب(ع) بلوار آیت الله کاشانی و میدان چهار باغ محله جنت آباد جنوبی در کنار اهالی منطقه بودند.

وی همچنین به برپایی موکب خدام الرضا(ع) در جشن ده کیلومتری اشاره کرد و گفت، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه در روبروی ساختمان آموزش فنی و حرفه ای نبش خوش شمالی در خیابان آزادی میزبان کودکان وعشاق مولا علی (ع) در این جشن بزرگ بودند.
وحید ابراهیم یزدی خاطرنشان کرد که در روز عید قربان به لطف امام مهربانی ها با مشارکت خادمیاران و خیرین در سطح منطقه تعداد ۲۱ راس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید