» شهروند خبرنگار » پذیرایی از مردم توسط خادمیاران رضوی در مراسم تشییع شهدای خدمت
شهروند خبرنگار - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پذیرایی از مردم توسط خادمیاران رضوی در مراسم تشییع شهدای خدمت

۳ خرداد ۰۳ 1۰19

امروز صبح، خادمیاران رضوی در کنار مردم شهیدپرور تهران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و خادم الرضا(ع) و همراهان شهیدشان که در سانحه بالگرد به شهادت رسیده بودند، بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، این مراسم باشکوه که از دانشگاه تهران آغاز شد و تا میدان آزادی ادامه یافت، مظهر ارادت و عشق مردم به خادمان صدیق نظام و انقلاب بود.

در این میان، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران نیز با حضور در میان خیل عظیم جمعیت تشییع کننده، ضمن ادای احترام به این شهیدان والامقام، از مردمی که برای وداع با رئیس جمهور محبوب خود و همراهانش در مراسم تشییع شرکت کرده بودند، پذیرایی کردند.

به گفته رضا دادخواه معاونت اجتماعی کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، خادمیاران از ساعات اولیه صبح در غرفه ای که برای پذیرایی از مردم حاضر در مراسم تشییع شهدا تدارک دیده شده بود حاضر شدند و تا پایان مراسم به خدمت رسانی و پذیرایی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گسترده و بی نظیر مردم در این مراسم، مظهر ارادت و عشق مردم به خادمان صدیق نظام و انقلاب بود. همچنین حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در این مراسم و اقدام خداپسندانه آنان در پذیرایی از مردم، جلوه‌ای دیگر از عشق و ارادت به خدمتگزاران راستین ملت و خدمت به مردم را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/کانون_خدمت_رضوی_منطقه_نوزده_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید