» اخبار جدید » آشنایی دانش آموزان منطقه ۳ تهران با هوش مصنوعی به همت خادمیاران رضوی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آشنایی دانش آموزان منطقه ۳ تهران با هوش مصنوعی به همت خادمیاران رضوی

۲۳ اردیبهشت ۰۱ 1۰20

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با پنج شنبه های حسینی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ اوّلین وبینار با موضوع هوش مصنوعی به همّت کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۳ تهران برای ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان برگزار شد.

در این دوره بعد از پخش صلوات خاصّه امام رضا (ع) و عرض ارادت به محضر امام مهربانی، مهندس زارع مدرس دوره ضمن تأکید بر اهمیت آموزش به دانش آموزان به جهت آینده سازان کشور گفت: تأکید فرمایش مقام معظّم رهبری در آبان ماه سال ۱۴۰۰ مبنی بر ضرورت ورود به مسأله هوش مصنوعی و استفاده از تجربیات کشور های دیگر تا رسیدن به ۱۰ کشور برتر در این زمینه، نشانه ی اهمیت پرداختن به این مسأله است.

در این وبینار با اشاره به اینکه انقلاب صنعتی چهارم توسط هوش مصنوعی به وجود آمد و در تمام زندگی روزمره ما اعم از خرید ها و سفارشات اینترنتی ، خودرو و… کاربرد مهمی دارد، بر لزوم توجه به دانش و آگاهی و پژوهش در این حوزه تاکید شد.

زارع مدرس دوره در این دوره با تاکید بر این که از مزایای هوش مصنوعی می توان به بازخورد کیفیت دوره آموزشی و بازخورد فوری عملکرد دانش آموزان به والدین اشاره کرد و نیز می توان در کلاس های درس میزان تمرکز دانش آموزان در زمان های مختلف را سنجید و کمک به کشف علایق و توانمندی های آنان در زمینه های مختلف و پرورش آن ها نمود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید