» اخبار جدید » آغاز جشن های زیر سایه خورشید در قرچک با برپایی موکب خدمت رسانی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آغاز جشن های زیر سایه خورشید در قرچک با برپایی موکب خدمت رسانی

۱۱ خرداد ۰۱ 2۰75

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با برپایی موکب و ایستگاه های خدمت رسانی رضوی در جوار مسجد جامع این شهرستان میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در شب ولادت کریمه اهل بیت(ع) را گرامی داشتند.

مجید بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه کرامت غرفه های رضوی سطح شهرستان در راستای خدمات رسانی و برنامه های فرهنگی به بیش از هزار نفر خدمات فرهنگی، مشاوره ای، پزشکی و غیره ارایه خدمات می کند.

بیرامی در ادامه افزود؛ خدا را شاکر هستیم که فرصتی نصیب بنده و همکارانم در شهرستان قرچک فراهم شده تا بتوانیم خادمیار امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) باشیم و دوستداران حضرتش خدمت رسانی کنیم.

رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در ادامه گفت: خدمت به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام سعادتی است که نصیب ما ایرانیان شده است، این فرصت را مغتنم دانسته و خاک پای محبین امام رضا (ع) را سرمه چشمان خود قرار می دهیم، امام رضا(ع) عزت و افتخار ایران زمین است.

بیرامی ضمن محکوم کردن جسارت به ساحت مقدس و نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) در جشنواره های بین المللی سینمایی و همراهی برخی از هنرمندان در این اقدام شنیع، گفت: متأسفم برای افرادی که از سرمایه های این کشور استفاده می کنند ولی خود را به کمترین حد به دشمنان اسلام و انقلاب می فروشند و در اقدام وقیحانه ای به امام مهربانی ها که نه فقط برای شیعیان بلکه برای هر انسان پاک سیرتی با دین و مذهب و مسلک خاص خود، می باشد هتاکی می کنند اما آنان از وعده خدا که همانا یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ است غافل بوده و در ظلمت خود دست و پا میزنند. این اقدام غیرانسانی کوچکترین خللی در میزان محبت و عشق مردم به سلطان خراسان حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا وارد نکرده و چه بسا با جریحه دار شدن احساسات ایشان بیش از پیش در مسیر امامت و ولایت آن امام رئوف جان می دهند.

بیرامی بر استفاده از تمام ظرفیت ها در سلسله جشن های دهه کرامت شهرستان قرچک تاکید کرد و افزود برای هر چه بیشتر شناساندن کانون خدمت رضوی به مردم سطح شهرستان شده و در این باره به نیت حضرت رضا (ع) تعداد ۸ غرفه و ایستگاه خدمت رسانی احداث شده که فقط در روز اول به بیش از هزار نفر خدمات پزشکی، فرهنگی، هنری، مشاوره‌ ای و … ارائه شده است.

رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک افزود: در دهه کرامت در شهرستان برنامه های متنوع فرهنگی زیادی را خواهیم داشت که اولویت برنامه های فرهنگی و معرفی امام رضا (ع)، شهدا و حجاب، کودک و دختران ماه و ارائه خدمات پزشکی به خانواده های کم برخوردار در حوزه های مختلف اطفال، داخلی، زنان و مامایی، پوست و … خواهد بود.

در روز آغاز سلسله جشن های زیر سایه خورشید ، خادمیاران رضوی شهرستان قرچک با حضور در چایخانه حضرت رضا (ع) واقع در این ایستگاه با چای و شربت تبرکی از محبین حضرت پذیرایی کرده و در غرفه شهدا از توصیه های شهیدان راه خدا در زمینه حفظ حجاب به دختران و بانوان این منطقه صحبت و ایشان نیز با دقت در این موارد تامل می کردند. همچنین در غرفه کودک این ایستگاه، کودکان با نقاشی های امام رضایی خود مورد تشویق قرار گرفته و به تاسی از مهربانی حضرت رضا (ع) به ایشان جوایزی اهدا شد.

بر اساس اعلام بیرامی کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با بیش از ۲۰۰ نفر عضو از اقشار مختلف آماده ارائه خدمات در حوزه های مختلف می باشد و افراد واجد شرایط در کانون خدمت رضوی در شهرستان را جذب می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید