» صفحه اصلی » آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی
صفحه اصلی

آغاز فعالیت کاروان زیر سایه خورشید همزمان با چهارشنبه های امام رضایی

۲۱ اردیبهشت ۰۳ 1۰16

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در قالب کاروان زیر سایه خورشید فعالیت خود را آغاز و به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) راهی مدارس شدند.

به گزارش آسمانی نیوز، فائزه شادان پور مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و خجسته میلاد حضرت معصومه(س) گفت: کاروان زیر سایه خورشید در معیت پرچم متبرک رضوی در دبستان ایثار یک و دبیرستان دخترانه شاهد شهدای کربلا حاضر شدند تا در ایام مبارک، حال و هوای امام رضایی را در مدارس گسترش دهند.

وی اظهار داشت: عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۵ با مداحی و اشعار امام رضایی دلها را راهی دیار عشق کرد.

شادان پور افزود: دانش آموزان سرودهایی در حضور خادمیاران اجرا کردند و جشنواره ای با عنوان آداب و رسوم ملل و صنایع دستی و غذاهای محلی شهرستان ها جلوه خاصی به جشن بخشیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: خادمیاران کانون تعلیم و تربیت با اهدای هدایا نظیر ۴۶۵ جلد کتاب و ۳۱۰ جفت کش مو را به دختران به استقبال دهه کرامت رفتند.

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه۵ تهران گفت: تا آخر دهه کرامت در ۱۴ مدرسه حاضر خواهند شد تا در شادی دانش آموزان سهیم باشند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید