» اجتماعی » اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی «افطاری ساده» شبکه افق اعلام شد
اجتماعی

اسامی برگزیدگان مسابقه عکاسی «افطاری ساده» شبکه افق اعلام شد

۲۶ مرداد ۹۵ 1۰11

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» در پی تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش سفره‌های افطاری ساده در ماه مبارک رمضان، شبکه افق به منظور فرهنگ‌سازی در این زمینه، خردادماه امسال فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی «افطاری ساده» را اعلام کرد.
بر این اساس اعلام شد شرکت‌کنندگان می توانند تصاویر خود از سفره های افطاری ساده را که تنها با گوشی‌های تلفن همراه تهیه شده به دبیرخانه ارسال کنند. مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه هم، ۲۴ تیرماه سال جاری تعیین و در ادامه تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.
بر این اساس صدها نفر از علاقه‌مندان به عکاسی با تلفن همراه، تصاویر خود از سفره های افطاری را به دبیرخانه مسابقه افطاری ساده ارسال کردند و هیئت داوران نیز بعد از دو مرحله داوری، ضمن انتشار بیانیه پایانی مسابقه، اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.
در بیانیه هیئت داوران مسابقه عکاسی سفره های افطاری ساده، ضمن تشکر از همه کسانی که در این مسابقه شرکت کرده بودند به نکاتی اشاره شده است.
۱- در مرحله دریافت آثار از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی تعدادی از افراد آثار خود را بدون نام ارسال کرده بودند که کار ذخیره سازی و داوری را با مشکل مواجه کرد.
۲- تعدادی از شرکت کنندگان بی توجه به فراخوان، تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین عکاسی را ارسال کرده بودند که با بررسی دقیق دبیرخانه از دور مسابقه حذف شدند.
۳- بسیاری از آثار دریافت شده از سفره‌های افطاری و بدون حضور روزه‌داران بودند و در تهیه آنها، بیشتر به چیدمان سفره و سفره آرایی توجه شده بود که این آثار هم از مسابقه حذف شدند.
۴- تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در این مسابقه شرکت کرده بودند که دو اثر از آنها با تصمیم هیات داوران به عنوان دو اثر تقدیری انتخاب شد.
۵- حدود ۵۰۰ اثر از ۱۵۰ عکاس در مسابقه شرکت کردند.
۶ـ در بین آثار رسیده، اثری با موضوع پیشنهادی افطاری ساده همراه با قاب شبکه افق، شایسته راهیابی و تقدیر قرار نگرفت.
از بین ۵۰۰ اثر رسیده، سه نفر هیات داوران متشکل از آقایان سید شهاب‌الدین واجدی، عبدالحسین بدرلو و سروش جوادیان، بعد از دو مرحله داوری تعداد ۱۰ اثر از چهار عکاس را به عنوان برگزیده مسابقه بدون ترتیب اولویت انتخاب و نیز دو اثر از دو خانواده شهید مدافع حرم را تقدیر کرد.
اسامی برگزیدگان به ترتیب حروف الفبا؛
۱ـ حمیدرضا بازرگانی
۲ـ محمدحسن صلواتی
۳ـ جمشید فرجوند فردا
۴ـ سیده نیلوفر محمودیان
تقدیر از دو خانواده شهید مدافع حرم؛
هادی باغبانی و علی‌ زاده‌اکبر

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید