» اخبار جدید » اعزام کاروان زائر اولی ها قرچک به مشهدالرضا
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

اعزام کاروان زائر اولی ها قرچک به مشهدالرضا

۳ تیر ۰۱ 1۰14

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، تسهیل زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام برای افراد کم برخوردار و ناتوان از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری حفظه الله در حکم تولیت آستان مقدس رضوی به آن تأکید داشته اند و در این راستا کانون های خدمت رضوی با برنامه‌ریزی های گسترده شرایط را برای زیارت رایگان افراد زائر‌ اولی فراهم کرده اند.

در همین راستا به همت کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک و گروه جهادی خیریه یاس کبود تعداد ۴۵ نفر از عشاق حضرت ثامن الحجج علیه آلاف و التحیه و الثنا در شب زیارتی ایشان مورخ ۲۳ ذی القعده مهمان صحن و سرای ایشان شدند.

این سفر با ذکر صلوات خاصه و عبور و پناه گرفتن در سایه کلام الله مجید و نظر پرمهر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف در تاریخ ۲۷ خرداد آغاز شد و سپس زوار حضرت رضا (ع) مهمان مهمانسرای ایشان شدند و با استفاده از نذورات حرم و چایخانه رضوی از خوان نعمت امام مهربانی ها بهره مند گشتند.

رهنما از اساتید قرآنی در این سفر ضمن اشاره به کرامات حضرت رضا (ع) برای بانوان حاضر در کاروان افزود: سعادت دیدار امام رضا (ع) در شب ۲۳ ذی القعده نصیب هر کسی نمی شود فلذا این موقعیت را که توسط آستان قدس برایتان پیش آمده قدر دانسته چرا که شما مهمان اختصاصی امام مهربانی ها هستید و به طور ویژه دعوت شده اید.

از جمله اتفاقات ویژه این سفر همزمانی جشن تکلیف یکی از دختران با زیارت امام رضا (ع) بود که وی با چشمانی اشکبار از شوق دیدار امام مهربان در اولین روزهای مکلف شدن خود، مسیر بندگی خود را آغاز کرد.

این سفر که با هزینه ۳۰ میلیون تومانی انجام شد، با اجرای برنامه های زیارتی و فرهنگی در شب شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و قرائت دعای وداع با امام رضا (ع) پایان یافت تا خاطره خوش مهمان امام مهربانی ها بودن برای همیشه در اذهان کاروان زائر اولی ها بماند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید