» سیاسی » انگلیس از مسئولان ما چه دیده که می‌خواهد در ایران همایش برگزار کند/برنامه ششم ایرادات جدی دارد
سیاسی

انگلیس از مسئولان ما چه دیده که می‌خواهد در ایران همایش برگزار کند/برنامه ششم ایرادات جدی دارد

۲۷ مرداد ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»،‌ احمد امیرآبادی فرهانی نماینده قم در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ مرداد) مجلس در نطق میان دستور اظهار کرد: اقدام مغرضانه یک نفر از بیت آیت‌الله منتظری در انتشار غیرقانونی یک صوت بار دیگر بر درستی تصمیم امام در عزل قائم‌مقام رهبری صحه می‌گذارد و نشان داد که این اقدام انقلابی کشور را از دست منافقین نجات داد.

وی درباره کودتای نافرجام در ترکیه تصریح کرد: موضع‌گیریهای دولتهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در کودتای ترکیه نشان می‌دهد که رأی ملتها تعیین کننده است و امیدواریم ریشه ترور و تروریسم در همه جای دنیا به خصوص سوریه بخشکد.

نماینده قم در مجلس با انتقاد از پروژه‌های نیمه تمام راههای مواصلاتی این استان ادامه داد: با توجه به اینکه قم مرکز مواصلاتی ۱۷ استان در کشور است بهتر است پروژه‌های نیمه‌تمام این استان با هماهنگی بیشتر میان مسئولان تکمیل شود.

امیرآبادی همچنین با انتقاد از تخصیص اعتبارات محدود به بخش فرهنگ خاطر نشان کرد: حوزه فرهنگ در کشور ما مظلوم واقع شده است و با توجه به اعتبارات اندک در این حوزه دستگاه خاصی نیز پاسخگو نیست.

وی درباره همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ تصریح کرد: برگزاری این همایش دوباره دخالتهای انگلیس در ایران را نشان می‌دهد و انگلیس از مسئولان ما چه دیده که مجددا این رفتارها را انجام می‌دهد؟

نماینده قم در ادامه درباره دستاوردهای برجام گفت: برجام ثابت کرد که ملت ایران اهل گفت‌وگو است و این آمریکاییها هستند که عهدشکنی و اهمیتی به مبادلات بین‌المللی نمی‌دهند و فقط خواستار حفظ رژیم صهیونیستی هستند.

امیرآبادی با اشاره به برنامه ششم توسعه تصریح کرد: برنامه ششم ایرادات جدی دارد و اقتصاد ملی را در اقتصاد جهانی ادغام می‌کند و توجهی به تولید داخلی و جوانان در این برنامه نمی‌شود.

وی درباره ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه‌  گفت: طبق این ماده در برنامه ششم، وزارت خارجه عهده‌دار وظایف شورای عالی امنیت ملی و نهاد رهبری می‌شود که این موضوع خلاف قانون اساسی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید