» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » اولین جلسه کارگاه آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی توسط کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران برگزار شد
کانون های خدمت رضوی استان تهران

اولین جلسه کارگاه آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی توسط کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران برگزار شد

۱۸ اردیبهشت ۰۲ 3۰47

جلسه اول از دوره آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ در سرای محل بهاران کوهسار دایر شد.
به گزارش آسمانی نیوز :سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران از برگزاری اولین جلسه دوره های آموزشی فرشینه و تسبیح تزئینی خبر داد و گفت : هدف کانون کارآفرینی و اشتغال از برگزاری این دوره های جدید، ایجاد کارآفرینی و اشتغال با توجه به تغییر سلیقه و تغییر مدل های مشتری پسند است و تولید کننده بایستی همراه با تغییر سلیقه و مدل های روز اقدام به تولید محصولات جدید نماید.

وی اظهار داشت: کانون کارآفرینی و اشتغال ضمن ایجاد شغل و درآمدزایی برای مردم منطقه مخصوصاً بانوان و خواهران ،رسالت خدمت رضوی خود می داند که همزمان با بررسی بازارهای فروش و سلیقه خرید مشتریان، اقدام به برگزاری کلاس های رایگان و آموزش تولید محصولاتی از قبیل فرشینه نموده است .
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران خاطر نشان کرد: فرشینه همان فرش سابق است اما با رویکردی خیلی جدید و مد روز و مشتری پسند،تولید فرشینه به دو صورت ماشینی و دستی انجام می شود و در کل دارای انواع مدل ها و تنوع رنگ بسیار زیاد و زیباتر از مدل های قبلی فرش بوده و بسیار مشتری پسند است.

وی افزود: محصولات تولیدی فرشینه دست بافت مانند پادری، پاتختی ،کوسن ،دیوارآویز ، هچنین فرشینه برای آشپزخانه، داخل اتاق خواب های کودک و بزرگسال های هم بسیار زیبا و کاربردی است.


مقدم عنوان کرد:فرشینه ها به دلیل سبک بودن راحتی در شستشو تنوع طرح ، رنگ و سایز به تازگی مورد توجه مردم واقع شده است و با وسایلی نظیر کاموا ، نخ با الیاف طبیعی و مصنوعی در رنگ ها متنوع، میل بافتنی و قلاب ، قیچی ،سوزن ،نشانه گیر و گیره به سادگی قابل تولید بوده و با کمترین هزینه بیشترین سود را برای تولید کننده خواهد داشت.
وی همچنین در مورد دوره جدید تسبیح تزئینی گفت: این دوره رایگان بوده و طی ۶ جلسه ، هنرجویان تولید و ساخت انواع مدل های تسبیح تزینی دست ساز و بسیار زیبا را آموزش خواهند دید.
گفتنی است دوره فرشینه ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۶:۳۰ و دوره تسبیح تزئینی ساعت۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ روزهای شنبه در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ،سرای محله بهاران کوهسار برگزار می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید