» اجتماعی » بازدید ۵۰ هزار نفر از زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی مریوان
اجتماعی

بازدید ۵۰ هزار نفر از زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی مریوان

۲۷ مرداد ۹۵ 0۰8

[ad_1]

منصور لطیفی معاون فرهنگی سپاه مریوان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»  با اشاره به وجود یادمان شهدای گمنام دریاچه زریوار و یادمان عملیات والفجر ۴ در منطقه  معروف به خانم شیخان در شهر مریوان گفت: به منظور اسکان زائران راهیان نور زائر سرا با ظرفیت۵۰۰ نفر که تا ظرفیت ۱۰۰۰ نفر در حال افزایش است افتتاح شده و آماده استقبال از زائران راهیان نور است.

وی افزود: علاوه بر زائر سرا, مدارسی برای زائران راهیان نور از استان های اصفهان و مازندران با گنجایش ۳۰۰ نفر آماده پذیرایی و اسکان زائران است.

معاون فرهنگی سپاه مریوان در ادامه با اشاره به استقبال خوب زائران راهیان نور گفت: ۲۰ هزار نفر به صورت سازماندهی شده از یادمان های شهرستان مریوان از ابتدای اردیبهشت ماه بازدید کردند و گروهی از زائران نیز بصورت به صورت شخصی و پراکنده حضور داشتند که در مجموع این عدد به ۵۰ هزار نفر می رسد.

لطیفی در خاتمه گفت: سال گذشته نیز حدود ۵۰۰ نفر از طبه ها و زائران خارجی از کشورهایی همچون هند, مراکش و انگلستان از مناطق عملیاتی مریوان بازدید کردند که امسال نیز تعدادی از زائران راهیان نور از کشورهای خارجی در این مناطق حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید