» صفحه اصلی » بازگشت به آغوش گرم خانواده، یک زندانی با گلریزان خادمیاران امام رئوف(ع) در منطقه نوزده تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

بازگشت به آغوش گرم خانواده، یک زندانی با گلریزان خادمیاران امام رئوف(ع) در منطقه نوزده تهران

۲۱ اردیبهشت ۰۳ 1۰16

کانون‌ وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در یک اقدام مشترک با شعبه پنجم اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران و با همدلی و همیاری خیرین منطقه به یک زندانی جرایم غیر عمد مالی حلاوت بازگشت به کانون خانواده را هدیه دادند.

به گزارش آسمانی نیوز، رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذرمنطقه ۱۹ درخبری اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ امام مهربانی ها، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) با همت خیرین و خادمیاران خدمت رضوی منطقه نوزده در یک اقدام خداپسندانه زمینه آزادی یک زندانی بدهکارآبرومند را فراهم کردند تا ادامه زندگی خود را درکنار خانواده خود سپری کند.

وی با اشاره به نحوه شناسایی این زندانی گفت: با پیگیری‌های مجدانه کانون حقوقی منطقه و شناسایی زندانی نیازمند توسط سارا عبدی از وکلای دادگستری و خادمیارکانون حقوقی منطقه، پرونده یک‌ معسر مالی زن، که به دلیل بدهی حدود ۹۶میلیون ریال زندگی خود را درزندان به سر برده بود، بررسی و جهت اقدام به کانون حقوقی منطقه ۱۹ ابلاغ شد و بلافاصله اقدامات لازم برای آزادسازی وی توسط کانون خدمت رضوی صورت گرفت.

دادخواه با اشاره به اینکه بخش اعظم بدهی این شخص، با همیاری خیرین و اعضای خادمیارکانون های وقف و نذر منطقه ۱۹ تأمین ‌ شده، افزود: مبلغ ۹۶میلیون ریال از سوی کانون وقف و نذرمنطقه و با مشارکت خیرین محترم که همیشه در اینگونه امر خیر پیش قدم بودند، ظرف مدت کوتاهی جمع‌آوری و به حساب دادگستری واریز شد تا زمینه آزادی این زندانی محترمه به آغوش گرم خانواده فراهم شود.

مسئول کانون وقف و نذر منطقه ۱۴ در پایان اظهار داشت: این عمل خیر و خداپسندانه خادمیاران حضرت ثامن الحجج(ع) موجب بازگشت آرامش و شادی به یک خانواده شد که خداوند متعال را بابت این توفیق شکرگزاریم‌.

انتهای پیام/ کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید