» صفحه اصلی » برپایی میزهای خدمت رضوی در بین نمازگزاران مسجد امیر المومنین (ع)
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی میزهای خدمت رضوی در بین نمازگزاران مسجد امیر المومنین (ع)

۸ دی ۰۲ 1۰47

 

همزمان با سالروز وفات ام البنین(س) خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در چهارشنبه امام رضایی با برپایی میزهای خدمت عطر رضوی را در مسجد امیر المومنین علیه السلام پراکنده کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون های خدمت رضوی کارآفرینی و اشتغال، زائر اولی، حقوقی، قرآنی و سلامت منطقه ۶ تهران فضای مسجد امیرالمومنین علیه السلام به شمیم رضوی عطرآگین کردند.

در این مراسم بعد از اقامه نماز جماعت ، احمدجنیدی جعفری خادمیارکانون سلامت منطقه برای حاضران درخصوص پیشگیری از بیماریهای فصلی و ایمنی سخنرانی کرد.

خادمیاران کانون های خدمت رضوی قرآنی ، حقوقی و کار آفرینی و اشتغال و زائر اولی و سلامت میزبان نمازگزاران حاضر در مسجد بودند .

 

خادمیار میز خدمت رضوی قرآنی با کاربرگ و روایت های قرآنی برای ۸ نفر نوجوان و کودک سرگرمی های متنوع ایجاد کرد.

خادمیاران در میز خدمت کارآفرینی و اشتغال با دو نفر که یک نفر درخواست کار و دیگری مشاوره داشت، گفتگو کردند.

خادمیار کانون حقوقی پنج مورد از مشکلات نمازگزاران درخصوص حکم اعسار، مشاعات ساختمان، قانون تملک آپارتمان ها را راهنمایی و ارشاد کرد.

محمد خدمتی مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران هدف از برپایی میزهای خدمتی در چهارشنبه های امام رضایی ترغیب و تشویق نمازگزاران، نوجوانان و کودکان به مسجد، این مکان امن الهی و سنت پیامبر(ص) بیان کرد.

این اقدام مومنانه برای خدمت به عاشقان و محبان اهل بیت در مسجد امیر المومنین (ع) ادامه دارد و خادمیاران ثواب این اقدام خیرخواهانه را تقدیم ظهور حضرت مهدی (ع) ‌کردند.

انتهای پیام/مریم کنشلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید