» اخبار جدید » برپایی کارگاه آموزشی توانمندسازی دانش خبری خادمان رضوی استان تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی کارگاه آموزشی توانمندسازی دانش خبری خادمان رضوی استان تهران

۲۸ دی ۰۱ 0۰11

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دوره کارگاه تخصصی آموزشی توانمندسازی و افزایش دانش خبری ویژه خادمان رسانه‌ای کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان های سراسر کشور به صورت برخط در حال برگزاری است.

مهدی اسمعیلی مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران با اعلام خبر فوق اظهار کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی خادمیاران رسانه یکی از برنامه‌های اولویت‌دار و اصلی کانون های تخصصی خدمت رضوی و شبکه خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) به شمار می‌رود که در راستای ارتقاء سطح علمی و تقویت شبکه خادمیاری اثرگذار بوده و امری مهم در حوزه فعالیت های اجتماعی و رسانه‌ محور است.

وی گفت: حوزه خادمان رسانه مبنای آموزش افراد از پایه و صفر را ندارد، بلکه هدف پرورش، تقویت و توانمندسازی خادمانی است که مهارت اولیه و اطلاعات کافی را دارند و در این دوره سطح علمی و عملی آنها ارتقا می یابد.

مسئول کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران با بیان این موضوع که این دوره آموزشی با تدریس کوروش شجاعی مدیر مسئول سابق روزنامه خراسان در حال برگزاری است، تاکید کرد: کارگاه آموزشی به مدت ۱۵ جلسه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با سرفصل‌های تعریف خبر، اجزای خبر، حلقه‌های وصل، عناصر و ارزش‌های خبری، تیتر نویسی و سبک‌های خبرنویسی برگزار می شود، اضافه کرد در خاتمه دوره به افرادی که آزمون‌های پایانی را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی تخصصی اعطا می‌شود.

اسمعیلی از تمامی خادمان رسانه‌ای کانون تخصصی خبر و فضای مجازی استان تهران، دعوت کرد تا در این کارگاه آموزشی شرکت کرده و اهتمام جدی در آموزش و ارتقاء سطح تخصصی خود داشته باشند، وی افزود: با توجه به اهدافی که رسانه آستان قدس رضوی در نظر دارد، اساتید این دوره آموزشی از برترین اساتید کشوری هستند و زحمات بسیاری در راستای هماهنگی و برگزاری این کارگاه‌ها صورت گرفته است.

گفتنی است تاکنون سه جلسه از این کارگاه آموزش تخصصی در حوزه افزایش دانش خبری سپری‌شده که با استقبال بسیار خوب خادمان رسانه‌ای استان ها مواجه شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید