» صفحه اصلی » برگزاری مراسم سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به همت کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مراسم سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به همت کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران

۲۱ دی ۰۲ 1۰51

 

به گزارش آسمانی نیوز، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بزرگداشت مقام زن توسط کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه هجده برگزار شد.

توران اذانی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه هجده در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا ام ابیها سلام الله علیها و گرامیداشت روز زن و‌ مادر با اشاره به خصوصیات بارز حضرت فاطمه زهرا(س)، ایشان را الگوی برتر و بانوی نمونه خلقت معرفی کرد و در ادامه گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها، خورشید درخشانی هستند که زندگی و رفتارشان برای همه درس است.

وی در ادامه به تشریح گوشه هایی از زندگی آن حضرت و ارزش علم و مقام ایشان پرداخت و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان برترین زنان در همه زمینه ها هستند که می بایست همه زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی به  سیره خدایی دخت گرامی رسول خدا (ص)، ایشان را سرمشق خود سازند.

این مراسم که به علت اقدامات تروریستی استان کرمان با یک هفته تاخیر برگزار شد، با قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رئوف(ع) و مولودی خوانی مداحان اهل بیت و اجرای گروه سرود درخصوص مقام زن و حضرت زهرا (س) به همراه شعرخوانی در مدح حضرت زهرا (س) با حضور دویست نفر از عاشقان امام هشتم، خادمیاران و یاوران رضوی به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸برگزار شد.

انتهای پیام / خبرنگار علی نبوی راد

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید