» اخبار جدید » برگزاری مسابقه بزرگ دوهمگانی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مسابقه بزرگ دوهمگانی با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده

۲۹ خرداد ۰۱ 1۰16

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،در روزهای پایانی دهه کرامت کانون ورزشی خدمت رضوی اسلامشهر با مشارکت ادارات اسلامشهر اقدام به برگزاری مسابقه دو همکانی ویژه آقایان در بین شهروندان اسلامشهری نمود.

این مسابقه با شعار “ورزش برای همه ”  با حضور خانواده های معظم شهدا ء، مسئولین و مدیران شهری و خادمیاران خدمت رضوی  برگزار شد و در آن ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه  مسیر ۵کیلومتری از میدان قائم تا بوستان الغدیر را پیمودند .

در پایان این مسابقه از مادر شهید لک تقدیر بعمل آمد و به نفرات اول تا سوم جوایز نفسی اهدا و به ۲۰نفر از  شرکت کنندگان به قید  قرعه هدایایی تقدیم شد.

پرچم گردانی، اهدا تبرکی و حضور تیم های ورزشی اعم از ووشو باشگاه سیمرغ، تیم ورزش زورخانه ای حیدر کرار و تیم ژیمناستیک عصر جدید  از جمله برنامه هایی بود که در حاشیه این مراسم اجرا شد .

لازم بذکر است این مراسم با همکاری کانون خدمت رضوی اسلامشهر، ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر، دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر، اداره ورزش و جوانان، و هیئت دومیدانی استان تهران برگزار شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید