» اخبار جدید » برگزاری نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی و رابطان کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

برگزاری نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی و رابطان کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران

۹ آذر ۰۲ 5۰130

 

رابطان و مسئولان کانون‌های تخصصی رسانه و فضای مجازی مناطق و شهرستان‌های استان تهران در جلسه هماهنگی و هم اندیشی شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، نشست تخصصی رابطان و مسؤلان کانون‌ تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران در سرای محله آشتیانی به میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئولان روابط عمومی و رابطان کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت خادمیاران در منطقه خود پرداختند.

احمد زمردی مسئول کانون رسانه و فضای مجازی استان تهران ضمن خوشامدگویی و ابراز تشکر از میزبانی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۳ در زمینه نحوه فعالیت، نقاط قوت و ضعف مناطق، از هماهنگی با سازمان صدای جمهوری اسلامی جهت انعکاس فراخوان های ابلاغی آستان قدس و کانون های خدمت رضوی استان در شبکه های رادیویی و فراهم کردن استودیو برای ضبط و تولید برنامه رادیویی ابلاغی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس سخن گفت.

وی اظهار داشت: رسالت رسانه ترویج فرهنگ و سیره رضوی است، رسانه امانت دار و خط مقدمی است برای نشان دادن همه فعالیت‌ها همانند چراغ برای خانه که اگر خاموش باشد، هیچ چیز پیدا نیست و زیبایی ها با روشن بودن آن نمایان می شود.

مسئول کانون رسانه و فضای مجازی گفت: پوشش خبری یکی از مهمترین وظایف رسانه است که با انجام آن کوچکترین خدمت در منطقه و استان دیده خواهد شد، در همین راستا دوره آموزش خبرنویسی در سطح استان در طی دو روز در سرای محله آشتیانی در حال برگزاری است و در مرحله بعد در سطح تمام مناطق برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از بروز رسانی مجموعه رسانه استان تهران خبر داد و گفت: ابتدا استان تیم سازی تخصصی شکل خواهد گرفت و با برپایی دوره های مورد نیاز برای هر منطقه تیم رسانه ثابت ایجاد خواهد شد.

زمردی بیان کرد به منظور تخصصی کردن و پویا نمودن کانون رسانه و فضای مجازی کارگروه های خبر، صدا، عکاسی، رسانه، گرافیک(تدوین،تیزر،انیمشن،تولید محتوا ) مدنظر قرار گرفته شده و برنامه ریزی برای برگزاری دوره گویندگی، راه اندازی رادیو اینترنتی خورشید هشتم، دوره کادرشناسی و اصلاح عکس و پایش عکاسان استان براساس استانداردهای حرفه ای انجام شده است.

وی در آخر خاطرنشان کرد که با برنامه ریزی می توان از مساجد به عنوان پایگاه‌هایی برای ترویج فرهنگ و سیره رضوی و معرفی خدمات خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان و جذب نوجوانان و جوانان و استفاده از خلاقیت ها و ایده های این نسل در مسیر رشد رسانه بهره برد.

انتهای پیام./

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید