» اجتماعی » بلیت نیم بها نمایش « سفر به نهایت دور» برای دانشجویان ارائه می‌شود
اجتماعی

بلیت نیم بها نمایش « سفر به نهایت دور» برای دانشجویان ارائه می‌شود

۲۵ مرداد ۹۵ 0۰10

[ad_1]

 

به گزارش خبرنگاران فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، بلیت نمایش « سفر به نهایت دور»  به نویسندگی و کارگردانی محمد میر علی اکبری تا ۲۷ مرداد ماه برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی به صورت نیم بها ارائه می‌شود.دانشجویان رشته‌های مختلف تحصیلی می توانند تا تاریخ یاد شده با ارائه کارت دانشجویی از تسهیلات خرید بلیت نیم بهای نمایش استفاده کنند.

نمایش «سفر به نهایت دور» به نویسندگی و کارگردانی محمد میر علی اکبری و با بازی خسرو شهراز، مجید آقاکریمی، آرش فلاحت‌پیشه، محمدرضا مالکی، مسیح کاظمی، مهدی نصرتی، مارال فرجاد، کامبیز مُنصف، لادن نازی، حمید خوش‌نویس، سحر حق‌شناس در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

این نمایش پیشتر به سبب استقبال عموم با تمدید اجرا روبه‌رو شد و به سبب برخی مسائل مارال فرجاد جایگزین بهناز نادری شد. همچنین در جریان فروش بلیت‌های نیم‌بهای تئاتر، امیررضا کوهستانی نمایش «ایوانف» خود را که این روزها در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده است، برای دانشجویان تخفیف ۵۰درصدی قائل شده است.

«ایوانف» با بازی محمدحسن معجونی، سعید چنگیزیان، وحید آقاپور، رضا بهبودی، نگار جواهریان و … هر روز رأس ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود.

فرزین محدث از تجربه عروسکی جدیدش می‌گوید

 فرزین محدث یکی از بازیگران نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» با اشاره به حضورش در این اثر نمایشی گفت: به اعتقاد من نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» اجرای ویژه‌ای است که  تجربه بازی در آن باید مبتنی بر یک فعالیت فیزیکال در فقدان دیالوگ باشد، فضایی که با حضور ماسک به عنوان یک عنصر تاثیرگذار در صحنه بازی متفاوتی را نیز می طلبد. تجربه ای که برای من بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش بود و بسیار خوشحالم که در آن به عنوان عضوی از گروه بازیگران حضور دارم.

وی ادامه داد: به هر حال هر کاری موافقان و مخالفانی دارد که نمایش ما نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ ولی طی روزهای گذشته که از اجرای نمایش می‌گذرد آنچه مشاهده شده بازخورد خوب و مثبتی است که چه دست‌اندرکاران تئاتر عروسکی و چه هنرمندان فعال گونه‌های دیگر با آن ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند. این نمایش برای من تجربه بسیار ویژه‌ای بود چرا که من به عنوان بازیگر از بیان و میمیک بی‌بهره بودم و تنها می‌توانستم با زبان بدن و ماسک روحیات و عواطف شخصیت مورد نظر نمایشنامه را به مخاطب ارائه دهم .همین تجربه در نتیجه حس بسیار خاص و لذت‌بخشی به من داد که می‌توانم از آن به عنوان یکی متفاوت‌ترین کارهایم در عرصه بازیگری یاد کنم.

بازیگر نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان کرد: به عنوان بازیگری که در بیش از ۳۳ اثر نمایشی حضور داشته است باید بگویم بازی در این نمایش یکی از عجیب‌ترین نمایشهایی بود که در آن تجربه‌های بسیار متفاوتی را از سرگذراندم که مطمئنم بعدها از این تجربه ناب و لذت‌بخش استفاده بهتری خواهم داشت.

نمایش «خوشبختی‌های کوچک سوسک شدن» به نویسندگی نادربرهانی مرند، فرهاد امینی و بازی فرزین محدث، فرزانه عاقلی، علی باروتی، بهرام بهبهانی، مجتبی پیرزاده، مونا عباسی، مینووش رحیمیان تا ۲۹ مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید