» اجتماعی » «بچه های مردم» هم زمان با میلاد امام رضا(ع) روی آنتن می‌رود
اجتماعی

«بچه های مردم» هم زمان با میلاد امام رضا(ع) روی آنتن می‌رود

۲۳ مرداد ۹۵ 1۰11

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه «بچه‌های مردم» که سال گذشته در ۷۰ قسمت با تنوع در بخش‌های مختلف نمایش و گزارش و مهمان و کارشناس و مسابقات و…. پخش می‌شد در فصل جدید با تغیرات مفصلی در سبک و سیاق اجرا و دکور و آیتم‌ها باز هم در هفتاد قسمت در روزهای فرد حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با تایید خبر فوق افزود: با تمهیداتی برازش مدیر شبکه یک سیما و اخوان قائم مقام محترم و هاشمی‌فرا مدیر پخش شبکه این شبکه در خصوص راه اندازی فصل جدید برنامه اتخاذ شد به دنبال طرح و نقشه‌ایی برای ایجاد راهکاری مرتبط با این روزهای نوجوان ایرانی بودیم که با پشتیبانی و حمایت شرکت اول مارکت در بحث تولید و پخش برنامه با محتوایی به روز و با لحنی مفرح هم زمان با سالروز مبارک و معطر میلاد ضامن آهو امام رضا(ع) می رویم تا به برکت این روز عزیز، هم کلام و همدل با نوجوانان وطن با او همدل و همراه شویم تا حرف هایش را بزند، دغدغه هایش را مطرح کنیم و برای ناگفته هایش فرصت کلام و گفت و شنود باشیم.

احمدی کارگردان هنری «بچه‌های مردم» گفت: در فصل جدید آیتم‌های مختلفی خواهیم داشت که به مرور به برنامه اضافه خواهد شد. محیا اسناوندی مجری بخش‌های دخترانه برنامه و سهیل بابایی به عنوان بازیگر آیتم‌ها همراه ما خواهد بود و در بحث اجرا افراد جدیدی با ما در ادامه همراه خواهند بود. حسین تورنگ کارگردانی آیتم ها را برعهده خواهد داشت، صدای رضا صادقی در تیتراژ پایانی کماکان امضای برنامه است و از خواننده جوان، میلاد نصرتی نیز ترانه ایی در تیتراژ ابتدایی برنامه خواهید شنید. در این مسیر دوستان دیگری از جمله فاطمه جانثاری به عنوان سرپرست گروه تحقیق و مشاور تهیه، بهاره امینی به عنوان طراح دکور، ایمان جمالی به عنوان مجری دکور، مرتضی جلیلی هماهنگی امور تولید و پخش، علاالدین سوری تصویربردار آیتم ها و…. ما را همراهی خواهند کرد.

تهیه کننده برنامه «بچه‌های مردم» خبر داد: به مناسبت همزمان شدن شروع برنامه با جشن میلاد امام رضا شرکت اول مارکت به همراهان روز اول برنامه با قرعه کشی ۸ سکه ربع بهار آزادی هدیه خواهد داد لذا پیشنهاد میکنم حتی روز اول ما را هم از دست ندهید.

تهیه کننده و کارگردان هنری این برنامه گفت: مصمم هستیم در این برنامه خلاقیت, توانایی و هنر نوجوان ایرانی را اگر دیده نشده معرفی و منعکس کنیم. اجرا، خوانندگی، تست های بازیگری، اختراعات و هرگونه خلاقیت نوجوانان ایرانی را در برنامه پخش خواهیم کرد. ضمن اینکه نوجوانان دختر و پسر در هر کجای کشور می‌توانند گزارشگر افتخاری ما باشند درخواست‌ها و دغدغه‌های خودتان را از هر شهر و دیاری که هستید به شکل تصویر (عکس, فیلم) به کانال برنامه با کیفیت مناسب ارسال کنید تا با عنوان خودتان یا حتی بدون طرح نام و نشان از ارسال کننده فیلم و عکس اقدام به پخش آن کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید